دانلود بازی Burger برای اندروید : ر بازی Burger شما صاحب یک مغازه فست فود هستید ...


ر بازی Burger شما صاحب یک مغازه فست فود هستید و باید به سفارشات مشتریان خود رسیدگی کنید. مواد مورد نیاز در اختیار شما قرار داده می شود و اینکه چگونه آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید بر عهده خود شماست و با توجه به نوع سفارش مشتریان.



پادشا :
دوست دارید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید؟! در بازی Burger شما صاحب یک مغازه فست فود هستید و باید به سفارشات مشتریان خود رسیدگی کنید. مواد مورد نیاز در اختیار شما قرار داده می شود و اینکه چگونه آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید بر عهده خود شماست و با توجه به نوع سفارش مشتریان. بازی دارای ۳۰۰ مرحله است که با پیمودن هر مرحله به ترتیب مواد بیشتری در اختیار شما قرار داده می شود و مشتریان شما هم بسیار زیاد خواهند شد، که برای رسیدگی به سفارشات باید سرعت خود را در تهیه غذا ها چند برابر کنید. همچنین هر مرحله دارای زمانی محدود است که هر چه سریعتر کار کنید، پول بیشتری کسب خواهید کرد و در نهایت از پول خود می توانید برای خرید دستگاه های جدید و مجهز کردن مغازه خود استفاده کنید.

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Burger برای اندروید