دانلود بازی مهیج ماشین سواری اندروید : Hill Climb Racing یکی از اعتیاد آور ...


Hill Climb Racing یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی های مبتنی بر رانندگی برای سیستم عامل آندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود.           پادشا: Hill Climb Racing یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی های مبتنی بر رانندگی برای سیستم عامل آندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود. این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد.

اگر دوست دارید با بیل نیوتن همراه شوید و یک بازی معتادکننده را در اندرویدفون خود تجربه کنید فارسروید به شما بازی بسیار زیبای Hill Climb Racing را پیشنهاد می دهد که شما می توانید با کنترل ماشین سکه های موجود در طول مسیر را جمع آوری کرده و به کمک آن، ماشین خود را ارتقا دهید و هیجان را دو چندان کنید.

دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر , دانلود بازی اندروید , دانلود بهترین بازی های اندروید

برخی از ویژگی های بازی Hill Climb Racing:

* بودن ۷ وسایل نقلیه مختلف با ویژگی های منحصر به فرد

* امکان ارتقای وسایل نقلیه بازی با جمع آوری بلیط ها وسکه ها

* دارا بودن ۶ مرحله ی بسیار زیبا و چالش برانگیز

* بودن ۸ مسیر متعدد با طراحی مختلف و متفاوت

* دارا بودن گرافیک عالی نسبت به حجم ناچیز خود

اگر می توانید بر اساس قوانین فیزیک و توجه به میزان بنزین اتومبیل خود نیوتن را یاری کنید پس بدون معطلی بازی مهیج Hill Climb Racing را دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید 2015 , دانلود بازی اکشن اندروید , دانلود بازی برای اندروید 4

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید , دانلود مجموعه بازی های اندروید


ویدیو : دانلود بازی مهیج ماشین سواری اندروید