داعش برای سر یک بازیگر جایزه گذاشت! : گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه ...



گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه روز گذشته برای ترور یک مجری - بازیگر معروف تلویزیون کشور مصر جایزه 250 هزار دلاری تعیین کردند.

جایزه داعش برای اسیر کردن یک پرسپولیسی  , داعش برای اسیر کردن این پرسپولیسی، میلیون‌ها دلار جایزه گذاشته است عکس , رجز خوانی برای داعش

به گزارش مشرق، این اقدام پس از آن صورت گرفت که "احمد آدم" هنرمند مشهور و محبوب مصری در برنامه های مختلف هنری خود در شبکه های تلویزیونی مصر انتقادات گسترده ای را از گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در به نابودی کشاندن کشور سوریه و کشتار بی ناهان و همکاری با ترکیه در تخریب کشورهای عربی انجام داده بود.

حداقل چند دقیقه باید برای مسواک زدن وقت گذاشت؟ , خط و نشان داعش برای امیر نوری , برای مسواک زدن، حداقل چند دقیقه باید وقت گذاشت؟

بدنبال این انتقادات، رسانه های رسمی القاعده و ارتش آزاد از تعیین جایزه 250 هزار دلاری برای بریدن سر این هنرمند مصری با پشتیبانی یک تاجر ساکن محلات تحت سیطره تروریستها در شهر حلب خبر داده اند. با گذشت 5 سال از بحران در سوریه اقشار مختلف در کشورهای عربی حمایت های قاطع خود را از دولت و ارتش سوریه در نبرد علیه تروریسم تکفیری اعلام کرده و خواستار عزم جدی اتجادیه عرب برای نابودی این گروهها شده اند.

 


ویدیو : داعش برای سر یک بازیگر جایزه گذاشت!