داستین هافمن و ریچارد مددن همبازی شدند : داستین هافمن و بازیگر نقش راب استارک ...


داستین هافمن و بازیگر نقش راب استارک در "بازی تاج و تخت" یعنی ریچارد مددن قرار است در یک سریال تلویزیونی با یکدیگر همکاری کنند. این سریال قرار است داستان خاندان مشهور ایتالیایی، یعنی مدیچی را بازگو کند. کافه سینما: داستین هافمن و بازیگر نقش راب استارک در "بازی تاج و تخت" یعنی ریچارد مددن قرار است در یک سریال تلویزیونی با یکدیگر همکاری کنند. این سریال قرار است داستان خاندان مشهور ایتالیایی، یعنی مدیچی را بازگو کند.

این سریال با نام کامل "مدیچی: اربابان فلورانس" قرار است چگونگی به قدرت رسیدن این خانواده را به تصویر بکشد. اینکه چطور توانستند از تُجاری ساده به اربابانی قدرتمند تبدیل شده و تاثیر مهمی روی اقتصاد و جامعه‎شان بگذارند.

داستین هافمن , بیوگرافی داستین هافمن , ریچارد برانسون

فرانک اسپونیتز، یکی از سازندگان این سریال می‎گوید: "مدیچی‎ها زمانی به قدرت رسیدند که بی‌عدالتی اجتماعی و اقتصادی در ایتالیا بی‌داد می‎کرد. آن‎ها همه چیز را از هم گسیختند و با به دست آوردن ثروتی باورنکردنی، عملا باعث به وجود آمدن قشر پایین جامعه شدند. اما همین خانواده در عوض، با نفوذی که داشتند، تفکرات سنتی را به چالش کشیدند و تاثیر مستقیمی روی انقلاب‎های هنری و علمی فلورانس داشتند. از نظر من داستان این خانواده می‎تواند برای هر زمانی و هر مخاطبی خیلی جذاب باشد".

اسپونیتز (پرونده‎های ایکس) و نیکولاس میر (هودینی) سازندگان سریال هستند. هافمن یکی از نقش‎های اصلی یعنی بزرگ خاندان مدیچی، ژیووانی مدیچی را بر عهده دارد و ریچارد مددن نیز در نقش یکی از پسرهای او یعنی کوزیمو مدیچی ظاهر می‎شود.

این سریال قرار است در ایتالیا پخش شود.


ویدیو : داستین هافمن و ریچارد مددن همبازی شدند