داریوش ارجمند: ایرج قادری گفت اگر نباشی «ستایش» ساخته نمی‌شود! :     داستان ...



 

داریوش ارجمند , ایرج قادری , پسر داریوش ارجمند

 

داستان «ستایش» گسترده بود و باید به سرانجام میرسید و همین مساله باعث شد سری دوم این مجموعه هم ساخته شود  اما هنوز نمیدانم که در سری جدید «ستایش» بازی خواهم داشت یا نه؟!

به گزارش شبکه ایران داریوش ارجمند بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که اخیرا سریال «ستایش» را روی آنتن داشت، به تازگی در گفتگویی از این مساله سخن گفته که بازی در سریال «ستایش» یکی از بهترین تجربیات بازیگری او بوده است اما هنوز نمیداند که در سری دوم «ستایش» هم بازی خواهد داشت یا نه. بخشهایی از گفته های ارجمند را به نقل از خانواده سبز میخوانید:

نمیدانم در سری دوم «ستایش» هم هستم یا نه؟

داستان «ستایش» گسترده بود و باید به سرانجام میرسید و همین مساله باعث شد سری دوم این مجموعه هم ساخته شود اما هنوز نمیدانم که در سری جدید «ستایش» بازی خواهم داشت یا نه؟!

همکاری با جوانترها

تجربیاتی که به دست آورده ام متعلق به جوانان است؛ مهدی پاکدل و مهدی سلوکی که در «ستایش» با من همکاری داشتند، میدانستند چیزی را که بلدم به آنها انتقال میدهم چراکه زکات علم، نشر آن است.

ایرج گفت اگر نباشی «ستایش» ساخته نمیشود

ایرج قادری بود که مرا برای حضور در «ستایش» دعوت کرد و این را هم به من گفت که اگر من بازی نکنم او این مجموعه را نمیسازد ولی متاسفانه قادری به دلیل بیماری از کار انصراف داد و پس از انصراف اصغر هاشمی در نهایت این سعید سلطانی بود که کارگردانی کار را برعهده گرفت.

یکی از نقشهای ماندگار من

«حشمت فردوس» یکی از نقشهای ماندگار من است و این برآمده از متن و کارگردانی خوب کار بود. فردوس آدم استثنایی و ویژه ای است چراکه ریشه در سنتها داشته و تربیت خاصی دارد. او شخصیتی خاکستری، چالش پذیر و پرتنش است. چنین شخصیتی تاکنون در تلویزیون وجود نداشته است.

نقشهای متفاوتم

نقش «مالک اشتر» در سریال «امام علی(ع)» و نقش «حشمت فردوس» در سریال «ستایش» نقشهای ارضاکننده ای بودند و واقعا دوستشان دارم. در سینما هم از حضور در آثاری مانند «سگ کشی»، «اعتراض»، «پرده آخر»، «ناخدا خورشید»، «هبوط» و «پاییزان» بسیار راضی ام.... / inn.ir


ویدیو : داریوش ارجمند: ایرج قادری گفت اگر نباشی «ستایش» ساخته نمی‌شود!