دارندگان ودیعه های حج تمتع 84.9.21 تا 84.10.1 به کاروان ها مراجعه کنند :



مدیر کاروان حج تمتع , لباس کاروان المپیک ایران , کاروان

فراخوان نوبت سوم ثبت نام در کاروان های حج تمتع؛

دارندگان ودیعه های حج تمتع 84.9.21 تا 84.10.1 به کاروان ها مراجعه کنند

معاون حج سازمان حج و زیارت از فراخوان نوبت سوم ثبت نام در کاروان های حج تمتع از امروز شنبه مورخ 28 اردیبهشت به مدت یک هفته خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر افزود: دارندگان ودیعه های حج تمتع 84.9.21 تا 84.10.1 برای ثبت نام به کاروان های معرفی شده در استان و شهرستان ها مراجعه کنند.

معاون حج سازمان حج و زیارت ادامه داد: به مدیران استان این اجازه داده شده است تا از دارندگان فیش های ثبت نامی حج تمتع 84.9.21 تا 84.10.1 در ظرفیت های خالی استان و شهرستانی که هنوز تکمیل ظرفیت نشده اند ثبت نام کنند.

وی با اشاره به این که هر ساله این فراخوان برای این که ظرفیت ها تکمیل شود در چند مرحله اعلام می شود اظهار داشت: بنا به ظرفیت هر استان برخی کاروان ها دارای ظرفیت خالی به نسبت زیاد و برخی دارای ظرفیت خالی کم می باشند و در این بین تهران دارای ظرفیت خالی 1700 نفری است.

رضایی خاطر نشان کرد: سازمان حج و زیارت در صدد است با مذاکراتی که با طرف سعودی در حال انجام است برای هزینه های خاصی مثل هزینه بیمه هواپیمای سعودی و هزینه های خدمات تا آن جا که امکان دارد تخفیف دریافت کند و در صورت گرفتن این تخفیفات بلافاصله هزینه های مازادی که زائران هم اکنون در حال پرداخت آن هستند به حساب زائران واریز می کنیم./باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو : دارندگان ودیعه های حج تمتع 84.9.21 تا 84.10.1 به کاروان ها مراجعه کنند