دادکان: کاش یادمان نرود چه بودیم و چه شدیم : دومین همایش ملی تجلیل از مدیران ...


دومین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر ورزشی سال در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن برترین مدیران ورزشی معرفی شده و از آن ها تجلیل شد. خبرگزاری فارس: دومین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر ورزشی سال در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن برترین مدیران ورزشی معرفی شده و از آن ها تجلیل شد.

این مراسم از ساعت ١٥ با حضور مدیران ورزشی همچون محمد دادکان، محمدرضا داورزنی، محمود افشار دوست، محمد پولادگر، مهدی علی نژاد، مهدی تاج ، محمدرضا ساکت، علی خسروی، محمدعلی شجاعی و بسیاری دیگر از چهره های ورزشی آغاز شد.

مراسم همایش ملی تجلیل از مدیران برتر در واقع یادواره شهید حاج حسن طهرانی مقدم که از مدیران موفق ورزشی بود هم محسوب می شد.  

در این مراسم از محمد علی شجاعی از تیراندازی با کمان، محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، کرم الله علی مرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان، مهدی علی نژاد فدراسیون ووشو ، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، امیرمجدآرا رئیس فدراسیون ورزش علی همگانی به عنوان روسای برتر فدراسیون ها و محمد دادکان معاون تربیت بدنی دانشگاه آزاد به عنوان مدیر برتر تجلیل شد.

در بخش دیگر این مراسم از برترین روابط عمومی ها و برترین مدیران جوان و برترین مدیران بانوان هم تجلیل به عمل آمد. مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان های قزوین، هرمزگان، فارس به عنوان برتر رسیدند. باشگاه های دانشگاه آزاد، ارتعاشات صنعتی و فولاد مبارکه سپاهان به عنوان برترین باشگاه های  سال معرفی شدند و از مدیران آن ها تجلیل به عمل آمد.

دادکان: کاش یادمان نرود چه بودیم و چه شدیم!

محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و معاون فعلی تربیت بدنی دانشگاه آزاد که موفق شد عنوان برترین مدیر سال را از آن خود کند،  در این مراسم سخنرانی کرد. وی ضمن یادآوری خاطره ای از دوران کودکی اش خاطرنشان کرد که امروز در ورزش نقش فرهنگ بسیار کمرنگ شده است.

دادکان گفت: زمان کودکی و نوجوانی من پدران ما به اجبار ما را به ورزش می بردند و امروز شرایطی ایجاد شده که خانواده ها از این که فرزندانشان به ورزش گرایش پیدا کنند، نگران می شوند.

معاون تربیت بدنی دانشگاه آزاد، تصریح کرد: متاسفانه ورزش امروز راهی جز پلشتی، پستی و بی بندوباری یاد نمی دهد و این بسیار ناراحت کننده است.

وی افزود: امروز در ورزش فرهنگ وجود ندارد و باید یاد بگیریم فرهنگ سازی ریشه ای را در ورزش نهادینه کنیم.

داورزنی: باید کاستی ها را رفع کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم

محمدرضا داورزنی هم در این مراسم با اشاره به این که نباید فراموش کنیم که آرامش کنونی کشور را مدیون فداکاری و ایثار همین شهدایی هستیم که امروز به احترام آنها در مراسم اینچنینی جمع شده ایم گفت: از یاد نبریم که چه کسانی برای ما  جان خود را از از دست دادند. باید تلنگری بخوریم که امنیت فعلی خود را مدیون 200 هزار شهیدی هستیم که تقدیم به انقلاب شد.

وی افزود: جنگ دشمن با ما تمام نشده است. تمام این بی بند و باری ها و ناهنجاری هایی که امروز وجود دارد حاصل جنگ نرم است. جنگی که در مدارس و دانشگاه ها در راستای تخریب نسل جوان ما رخ می دهد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: نباید از حق بگذریم که جوانان ما با وجود همه این مشکلات موفقیت های بزرگی هم کسب کرده اند. کاستی هایی وجود دارد که بر عهده ماست تا آنها را رفع کنیم تا شرمنده این شهدا نباشیم. اگر نسل جوان با مشکلاتی روبروست دلیلش رفتار بد ما بزرگترهاست.


ویدیو : دادکان: کاش یادمان نرود چه بودیم و چه شدیم