خوش‌تیپ‌ ترین بچه های ستاره ها +عکس : اخبار فرهنگی - خوش‌تیپ‌ ترین بچه های ...



اخبار فرهنگی - خوش‌تیپ‌ ترین بچه های ستاره ها

بچه هایی که در زیر از آنها نام برده ایم، دوستداران لباس های برندها و طراحان فشن معروف دنیا هستند و اغلب محصولات آنها را به تن می کنند. 

همه می دانند که وقتی والدین بچه نماد استایل و خوش پوشی باشند، بچه ها نیز از آنها یاد می گیرند و ناخودآگاه حتی اگر دمپائی بپوشند هم به آنها می آید. بچه هایی که در زیر از آنها نام برده ایم، دوستداران لباس های برندها و طراحان فشن معروف دنیا هستند و اغلب محصولات آنها را به تن می کنند. 

10. کینگستون و زوما راسدیل
تعجبی ندارد که کینگستون 8 ساله و برادر کوچکش، زوما 5 ساله، این قدر خوش تیپ هستند؛ مادرشان کسی نیست جز گوئن استفانی که شهرت او بیش از آنکه در مورد خوانندگی اش باشد، در مورد سبک لباس پوشیدن اوست. گوئن استفانی یک طراح فشن موفق نیز هست و خط تولید L.A.M.B. او سالانه 90 میلیون دلار فروش دارد. پسران او نیز آخرین مدل لباس های پسرانه را می پوشند که در کنار موهای بلوندشان، استایل خواننده های راک را تداعی می کند.

 

جذاب ترین ستاره های زن سینمای جهان , خوش استایل ترین ستاره های هفته , خوش تیپ ترین ستاره های هفته 1

 
9. زاهارا جولی-پیت
اگر به کل بچه های خانواده آنجلینا جولی و برد پیت نگاهی بیندازید، می بینید که زاهارا بدون کوچکترین تلاشی، خوش تیپ ترین آنهاست. زاهارا هم مانند مادرش آنجلینا، طرفدار لباس های دخترانه مانند دامن، کفش های باله، هدبندهای زیبا و ست های خوشرنگ و شاد است. زاهارا اکثر اوقات همراه مادرش به خرید می رود و همراه با آنجلینا به بیشتر نقاط دنیا سفر کرده است.

 

ستاره اکشن هالیوود، جذاب ترین مرد سال شد , خوش استایل ترین ستاره های هفته 14  , خوش استایل ترین ستاره های هفته 8

 
8. آنر وارن
دختر کوچولوی 5 ساله جسیکا آلبا و کش وارن، آنر نام دارد که مسلماً سبک شیک و زیبا جسیکا را به ارث برده است و اغلب اوقات او را با ترکیبی از لباس های چرم و پیراهن های رنگی و شاد می بینیم. جسیکا، ستاره فیلم سینمایی The Fantastic Four در یکی از مصاحبه هایش اعتراف کرده بود که لباس های دخترش را خودش انتخاب نمی کند و کمد لباس هایش پر از کلاه گیس و کفش های پاشنه بلند است. او می گوید: «این واقعاً دیوونگیه، ولی این چیزا واقعاً خوشحالش می کنن.»

 

غم انگیز ترین بخش فیلم میان ستاره ای , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , ستاره

 
7. فلین بلوم
وقتی مادرتان سوپرمدلی مانند میراندا کر و پدرتان بازیگری مانند اورلاندو بلوم باشد، شما حتماً خوش تیپ خواهید شد، زیرا این در ژن شما وجود دارد. فلین بلوم، پسر 3 ساله میراندا و اورلاندو ثابت کرده که فقط یک پسربچه تپل و بانمک با لبخندی شیرین برای دوربین پاپاراتزی و عکاسان مجلات گوناگون نیست. بلکه او عاشق لباس های خوشرنگ و شاد است و بیشتر اوقات نیز او را با کلاه های بیسبال می بینیم. محض اطلاعتان همه لباس های او محصول طراحان معروف دنیا هستند.

 

ستاره ها , ستاره اسکندری , پربیننده ترین اخبار

 
6. ماریون و تابیثا برادریک
ماریون و تابیثا، دوقلوهای سارا جسیکا پارکر و متیو برادریک هستند که به احتمال زیاد سبک لباس پوشیدن شان به مادرشان رفته است. این دوقلوها را که اغلب در نیویورک سیتی با مادرشان یا پدرشان می بینیم، اغلب لباس های شبیه به هم با رنگ های متفاوت می پوشند و طرح های حیوانات و اکسسوارهای تزئینی و جوراب شلواری را خیلی دوست دارند. مادرشان ترجیح می دهد که آنها بیشتر محصولات برندهای مقرون به صرفه را بپوشند.

 

پرفروش ترین فیلم های ایرانی , هتل ستاره طلایی کیش , ماه ترین معماری طراحی هنر

 
5. پرنس جورج کمبریج
پرنس جورج تنها در سن نه ماهگی تبدیل به یکی از تعیین کنندگان ترند پوشاک کودکان در کل دنیا شده است، هر چه باشد او یکی از اعضای خانواده سلطنتی است! مادرش کیت میدلتون در لیست خوش پوش ترین زنان دنیا قرار دارد و جورج نیز از این قاعده مستثنی نیست. در سفر آنها به استرالیا چشم همه دنیا به این بچه بود. او نه تنها بانمک و دوست داشتنی است، بلکه بسیار هم شیک و خوش پوش است. بیشتر لباس های تم دریایی و ساحلی دارند و بیشتر شامل پیراهن پولوی راه راه و رولباسی های سفید و آبی می شوند. بیشتر این پوشاک از برند لوکس Rachel Riley هستند و هر بار که جورج این لباس ها را می پوشد، درخواست مردم برای این مدل پوشاک بیشتر می شود.

 

ستاره پسیانی , 4 ترین , تازه ترین اخبار

 
4. میسون دیسیک
میسون هم یکی از اعضای خانواده پرجمعیت کارداشیان است که پول زیادی فقط خرج لباس های او می شود. این پسر 4 ساله فرزند کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک است و تعجبی ندارد که انقدر به سر و وضع او می رسند، زیرا آنها در برنامه های زنده تلویزیونی حضور می یابند. لباس هایی که میسون می پوشد اغلب از برند Ralph Lauren هستند.

 

ترسناک ترین فیلم دنیا , ترسناک ترین فیلم 2016 , پرفروش ترین فیلم های 2016

 
3. اسکایلر برمان
اسکایلر پسر ریچل زوئی، استالیست معروف ستاره ها و چهره ها است و کاملاً طبیعی است که انتظار داشته باشیم پسر سه ساله او کمد لباسی پر از پوشاک شیک داشته باشد. ظاهراً اسکایلر عاشق کلاه های فدورا و بوت های چرم و لباس های برندهای معروف است.

 

آسمان پر ستاره , عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا

 
2. سوری کروز
از وقتی که سوری را در مراسم سال 2006 ونیتی فیر دیده ایم، تابحال سوری به لطف پدر و مادر معروف و پولدارش، کیتی هولمز و تام کروز، و استایل بی نقصش در هر مراسمی همه نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است. در سال 2012، این دختربچه خوش تیپ در لیست خوش لباس ترین های مجله InStyle قرار گرفت و چهره هایی همچون دوشس کمبریج را کنار زد. پوشاک سوری اغلب شامل محصولاتی از روبرتو کاوالی و لوبوتن می شود و می گویند کل کمد لباس او 3 میلیون دلار می ارزد.

 

ستاره قطبی , ترسناک ترین فیلم , مجله اینترنتی ستاره

 
1. هارپر بکهام
هارپر بکهام 2 ساله دیوید و ویکتوریا بکهام است که برای خودش فشنیستای معروفی در کل دنیاست. هرچه باشد مادرش طراح فشن و پدرش فوتبالیست افسانه ای و خوش تیپ بریتانیایی است که در کل دنیا به اندازه کیت و ویلیام، اعضای خانواده سلطنتی، محبوب هستند. هارپر از همان ماه های اولیه تولدش سوژه رسانه های دنیا بود و کمد لباس او بسیار متنوع بود. دیوید و ویکتوریا بعد از سه پسر یک دختر آوردند و به همین دلیل است که دیوید بکهام عاشق دخترش است و برای خریدن لباس های زیبا و محصولات برندهای معروف دنیا برای پرنسس کوچکش از هیچ خرجی فروگذار نمی کند. لباس های او شامل پوشاک Marc Jacobs و Chloe می شوند. 

 

ترین ها , نزدیک ترین ها , محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران

 اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو : خوش‌تیپ‌ ترین بچه های ستاره ها +عکس