خوشحالی اینزاگی از دیدار با فرگوسن : سرمربی تیم فوتبال آث میلان با شرکت در ...


سرمربی تیم فوتبال آث میلان با شرکت در سمینار نیون، موفق شد دیداری با سر الکس فرگوسن داشته باشد. خبرگزاری فارس: پیپو اینزاگی، سرمربی تیم آث میلان از جمله مربیان برگزیده فوتبال دنیا است که در سمینار مربیان جهان که در نیون سوئیس برگزار شد، شرکت داشت و در کنار بزرگان نکات جدیدی را در حوزه مربیگری حرفه ای جهان آموخت.

اینزاگی که امسال با میلان وارد چرخه مربیگری حرفه ای شده است، با شرکت در چنین سمینارهایی می خواهد نکات مهمی را از بزرگان بیاموزد. وی در این سمینار با مربیان بزرگی چون سر الکس فرگوسن روی یک نیمکت نشست و مباحث این حوزه را پیگیری کرد.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره این سیمنار خاطر نشان کرد: از شرکت در سمینار نیون خیلی خوشحالم چون موفق شدم که فرگوسن را ملاقات کنم، مربی‌ای که برگ‌های زرینی در حوزه مربیگری خود در فوتبال جهان برجای گذاشته است.

وی ادامه داد: اما باید بگویم که الگوی من در حوزه مربیگری کارلو آنچلوتی است. کارلو مرد بزرگی است و سال ها در میلان مربی خودم بوده است. من کنار این مربی تجربه کسب افتخارات داخلی و فتح لیگ قهرمانان اروپا را نیز داشته ام.

اینزاگی گفت: در این سمینار مربیان بزرگی را ملاقات کردم و این اتفاق برایم مهم بود، مربیان بزرگی از جمله فرگوسن و مورینیو را دیدم و صحبت کردم، آنهایی که تجربه های زیادی دارند. به عنوان یک مربی جوان امیدوارم با الگو گرفتن از مربیان بزرگ بتوانم مثل آنها موفق باشم.


ویدیو : خوشحالی اینزاگی از دیدار با فرگوسن