خودروی پژو برای مسابقات خیابانی +عکس : پژو یکی از بزرگترین تولید کننده گان ...



پژو یکی از بزرگترین تولید کننده گان خودرو در جهان است که همیشه از خودروهای آن تقدیر به عمل می آید. این روزها پژو نیز مانند دیگر شرکت های خودروسازی به فکر آینده خودروهای خود است وطرح های را ارائه می دهد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چند وقتی است که شرکت های خودروسازی در حال رقابت بر سر خودروهای آینده خود هستند و هر روز طرح های مختلفی را ارائه می دهند و اغلب ان ها نیز بسیار عجیب هستند.

کارخانه خودروسازی نیز در چند روز گذشته طرحی را رونمایی کرده است که از آن به عنوان یکی خودرو مخصوص مسابقات خیابانی یاد می کند.

این مدل که به نام XRC معرفی شده است به صورت تک نفره طراحی شده و دارای بدنه ای بسیار زیبا و جالب است. طراحی این خودرو را یک برزیلی به نام " Tiago Aiello" انجام داده است.

 6 خودروی فوق‌العاده برای خانم‌های اهل هیجان , ایجاد خانه‌های امن برای زنان خیابانی , 800 خودروی لوکس و پاداش 700 میلیونی برای مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان

این طراح که بیشتر به طرح های مفهومی علاقه دارد سعی کرده در طراحی چراغ های جلو اصلیت پژو را حفظ کند و به همین علت آن ها را کشیده و زیبا طراحی کرده است. بدنه نیز دارای حالت آیرو دینامیکی خاصی است که حالت مسابقه ای به این خودرو می بخشد.

این خودرو دارای بدنه ای بسیار مقاوم و همچنین چرخ هایی مخصوص است که می تواند در برف، آسفالت و شن  به راحتی حرکت کند و با هر سطحی اصطکاک ایجاد می کند.

پژو تا به حال در مورد موتور این خودرو صحبت نکرده است و از آن به عنوان یک راز بزرگ یاد می کند. همچنین سال تولید این خودرو معلوم نیست و حرفی از آن زده نشده است.

 10 قدم برای یافتن خودروی مناسب برای شما , ماجرای مانتو چاپ دار برای ملکه و کینگ های خیابانی تهران , 10 بار بازدیدماجرای مانتو چاپ دار برای ملکه های خیابانی تهران

 زمان پخش مسابقات المپیک برای بازیکنان ایرانی , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

 اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز , تلگرام برای کامپیوتر

 اینستاگرام برای کامپیوتر , تلگرام برای ویندوز , دانلود بازی برای کامپیوتر

 قصه های کودکانه برای خواب , جواد خیابانی , دانلود زاپیا برای کامپیوتر

 مسابقات , موبوگرام برای ویندوز , دانلود shareit برای pc

 منبع:yjc.ir


ویدیو : خودروی پژو برای مسابقات خیابانی +عکس