خودروی منحصربه‌فرد پاگانی +عکس : پاگانی چندی پیش اطلاعات آخرین دست‌پرورده‌اش ...


پاگانی چندی پیش اطلاعات آخرین دست‌پرورده‌اش را در فضای مجازی منتشر کرد؛ نسخه‌ی سفارشی و تَک (One-off) هوآیرا بنام پیِرل (Pearl) که با الهام از تاریخ کوتاه ولی برجسته‌ی کمپانی و با همکاری یک مشتری بسیار خاص ساخته می‌شود. وب سایت پدال - امین قوام صفری: پاگانی چندی پیش اطلاعات آخرین دست‌پرورده‌اش را در فضای مجازی منتشر کرد؛ نسخه‌ی سفارشی و تَک (One-off) هوآیرا بنام پیِرل (Pearl) که با الهام از تاریخ کوتاه ولی برجسته‌ی کمپانی و با همکاری یک مشتری بسیار خاص ساخته می‌شود. حاصل نهایی کار تلفیقی از جزئیات ظاهری و کار مثال‌زدنیِ دست بوده و دقیقاً مطابق با انتظارات موجود از یک سوپرماشین لوکس و منحصربه‌فرد ایتالیایی است.

خودروی پاگانی , پاگانی , خودروی دنا

خودروی ساینا , خودروی h30 cross , قیمت خودروی دنا

نمای بیرونی پس از یک پروسه‌ی یک‌ساله طراحی‌شده و تفاوت‌هایی با مدل استاندارد دارد که حاصل کار بسیار دقیق روی جزئیات هستند. باله عقب دوتکه است و مدل زوندا‌S را به یاد بیننده می‌آورد. روی سقف هم یک ورودی هوای مشابه نسخه چینک (Cinque) نصب‌شده است. در بخش جلو لبه‌ی تازه سپر و ورودی‌های هوای بیشتر دیده می‌شود. در عقب، دیفیوزر جدیدی را می‌بینیم که به نظر کاربردی‌تر بوده و به همراه باله منحصربه‌فردِ این نسخه نمایی دل‌انگیز را ایجاد می‌کند. البته حواستان باشد این دیفیوزر به عظمت نمونه موجود در هوآیرا BC نیست و نخواهد بود!

خودروی لوکس , خودروی خاص من , بهترین خودروی ایرانی

خودروی جک , معایب خودروی دنا , خودروی دست دوم

قیمت خودروی برلیانس , سفر به گرجستان با خودروی شخصی , خودروی وارداتی

نکته‌ی بسیار قابل‌توجه درباره هوآیرا پیِرل بدنه‌‌ای با فیبرکربن عریان آبی‌رنگ است، که طبق روال همیشگی پاگانی بافت هرکدام از پنل‌های آن به‌طور فوق‌العاده دقیقی با پنل مجاور همخوانی دارد. حاصل کار هم مثل همیشه آنقدر یکدست و همگن است که چشم‌های هر بیننده‌ای را دعوت به تماشا می‌کند.

بهترین خودروی چینی , قیمت خودروی دست دوم , سفر زمینی به ارمنستان با خودروی شخصی

فضای داخل اتاق نیز علاوه بر خاصیت فوق‌العاده‌ی قبل، تجملاتی‌تر شده و دقت بسیار زیاد در جزئیات از نمای بیرون بدان سرایت کرده است.

هنوز (تا لحظه نگارش این مطلب) هیچ اطلاعاتی به‌صورت رسمی از سوی کمپانی در مورد قوای فنی این نسخه منتشرنشده است. اما اگر همان قلب 720 اسب بخاری هم در کالبدش جای گرفته باشد، بازهم آرام نخواهد بود! ازآنجا‌که ساخت و پرداختش بر اساس سلیقه یک نفر بوده، تنها یک دستگاه از آن وجود دارد و توصیفش دقیقاً همانی است که این شخص خوش‌بخت می‌خواسته: عصبی‌تر و گیراتر از هوآیرای استاندارد، اما رام‌تر از زوندا R!

خودروی جایگزین پراید , خرید خودروی دست دوم , قیمت خودروی ام وی ام 110

خودروی کوپه , خودروی جدید سایپا , خودروی لیفان

خودروی لکسوس , راهنمای خرید خودروی صفر کیلومتر , خودروی جیلی


ویدیو : خودروی منحصربه‌فرد پاگانی +عکس