خودرویی که با موسیقی شارژ می‌شود +عکس : "Giampiero Sbrizzi" طراحی است که به ...



"Giampiero Sbrizzi" طراحی است که به تازگی خودروی با یک سیستم بسیار متفاوت ساخته است که باعث می شود خودرو با استفاده از صدای موسیقی که داخل آن پخش می شود شارژ شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تا به جال طرح های زیادی برای خودروهای آینده ارائه شده است که در هر کدام یک ویژگی بیشتر از دیگران بارز است و مورد توجه قرار می گیرد.

 

یکی از مهمترین نکاتی که بسیاری از خودروسازان به آن توجه می کنند نوع موتور و نحوه سوخت گیری آن است که به عنوان یک رقابت شناخته می شود و هر کارخانه ای به دنبال آن است تا موتور بهتری را ارائه دهد.

 

شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول

 

"Giampiero Sbrizzi" طراحی است که به تازگی خودروی با یک سیستم بسیار متفاوت ساخته است که باعث می شود خودرو با استفاده از صدای موسیقی که داخل آن پخش می شود شارژ شود.

 

این طراح موتور الکتریکی منحصر به فرد خود را روی "Pininfarina" گذاشته است که البته طرح خودرو نیز از خود او بوده است. موتور این خودرو ارتعاشات حاصل از پخش موسیقی را به نیروی الکتریکی تبدیل می کند.

 

خرید شارژ همراه اول , شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ

 

نکته ای که در اینجا باید اشاره کرد زمانی است که موسیقی پخش نمی شود. در این هنگام است که خودرو سیستم خود را تغییر داده و از ارتاعاشات صداهای اطراف خود استفاده می کند.

 

بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک است و از فیبرکربن ساخته شده است. اینجنس باعث می شود تا خودرو سبک باشد و البته انعطاف پذیری آن در جاده ها بیشتر شود.

 

این خودرو قرار است تا اواخر سال 2020 وارد بازار شود ولی به نظر می رسد پایان یافتن یک سیستمی با این قدرت می تواند بسیار سخت و البته زمان گیر باشد.

شارژ مستقیم همراه اول , شارژ , موسیقی ما

شارژ رایتل , موسیقی , خرید شارژ رایتل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ مستقیم , کد شارژ همراه اول

منبع:yjc.ir


ویدیو : خودرویی که با موسیقی شارژ می‌شود +عکس