خواننده مراسم ازدواج "آقای خاص" کیست؟! +تصاویر : اخبار فرهنگی و هنری - خواننده ...



اخبار فرهنگی و هنری - خواننده مراسم ازدواج "آقای خاص" کیست؟! +تصاویر

جرج کلونی بازیگر مطرح هالیوودی این روزها در صدر اخبار سلبریتی هاست.

حالا نه توانایی او در بازیگری و خلاقیتش در کارگردانی فیلم ها که ماجرای ازدواج او محتوای اغلب رسانه های هالیوود را پر کرده است. ازدواجی پر حرف و حدیث و شایعه که ساعت به ساعت خبری درباره اش منتشر می شود. یکی از آنها انتشار فهرستی از مهمانان مراسم ازدواجش و البته دعوت او از خواننده ای خوش صداست که حتی آلبوم هایش در ایران هم منتشر شده است و مخاطب ایرانی هم با صدای زیبای او آشناست.

 

جزییات و تصاویر مراسم ازدواج مرد آمریکایی با گوشی اپل , مراسم ازدواج سامویل اتویو بازیکن سابق بارسلونا تصاویر , مراسم ازدواج باشکوه مدلینگ 26ساله با میلیونر 62 ساله تصاویر

 

جرج کلونی و امل علم الدین دارند برای مراسم ازدواج خود که روز ۲۷ دسامبر در شهر ونیر ایتالیا برگزار می‌شود اماده می‌شوند. خواهر امل علم الدین ساقدوش عروس و دوست صمیمی جرج کلونی رندی گربر که همسر سیدنی کرافورد است ساقدوش داماد خواهد بود.

 

مراسم عقد یک اعدامی در زندان تصاویر , تصاویر مراسم عقد خواهر لیلا اوتادی , تصاویر ازدواج ایرانیان باستان

 

جالب اینکه ستاره مشهور سینما تنها شصت نفر را برای مهمانی عروسی خود دعوت کرده است. در میان مهمانان مت دیمن و همسرش لوسیانا هم حضور دارند. می‌گویند خواننده ایی که برای مراسم دعوت شده خوانندهٔ اپرا آندرا بوچلی است، خواننده‌ای که برای مراسم ازدواج بسیاری از ستاره ها دعوت شده بود و حالا شاید در این مراسم هم بخواند.
اخبار فرهنگی و هنری - جام جم

 


ویدیو : خواننده مراسم ازدواج "آقای خاص" کیست؟! +تصاویر