خط قرمز قیمت مسكن در تهران! + جدول : گران فروشان مسکن در تهران طی هفته گذشته ...


گران فروشان مسکن در تهران طی هفته گذشته املاک ریزمتراژ خود را با نرخ متوسط 3 میلیون تومان برای هر مترمربع، به بازار فروش عرضه کردند. دنیای اقتصاد: گران فروشان مسکن در تهران طی هفته گذشته املاک ریزمتراژ خود را با نرخ متوسط 3 میلیون تومان برای هر مترمربع، به بازار فروش عرضه کردند.

اما این املاك به دلیل داشتن حباب در قیمت جزو «لیست قرمز» سامانه مجازی معاملات مسكن قرار گرفتند و عملاً از بازار خارج شدند.


این واحدها که در محدوده متراژ مورد استقبال اغلب متقاضیان از 51 تا 75 متر مربع هستند، در برخی موارد حتی مترمربعی بیش از 5 میلیون تومان نیز عرضه شده‌اند.

این در حالی است که براساس آخرین آمار موجود، متوسط قیمت هرمترمربع آپارتمان‌های مسکونی در شهر تهران، حدود دو میلیون تومان است.

با شدت گرفتن تمایل برخی از متقاضیان مسکن به خرید واحدهای مسکونی در روزهای پایانی سال، گران فروشان آپارتمان در شهرتهران هم ترجیح داده‌اند املاک خود را تا قبل از پایان سال به فروش برسانند.

 از سوی دیگر نوساز بودن اغلب این واحدها بهانه مناسبی برای فروش گران‌تر در روزهای اخیر نسبت به سال آینده است، به گونه ای که صاحبان این املاک یکی از عمده ترین دلایل گران بودن آپارتمان خود را کم سن و سال بودن بنا نسبت به بافت منطقه می‌دانند.


در حال حاضر خط قرمز قیمت‌ها در شمال و شمال غرب تهران حول 5 میلیون تومان، در غرب 3 میلیون تومان، در شرق نزدیک به 3 میلیون تومان و در بهترین نقاط مرکزی شهر حداقل 4 میلیون تومان، متغیر است.

در سامانه ایران‌فایل تعداد املاك مسكونی فروشی كه قیمت پیشنهادی آنها با رنگ قرمز منعكس شده است، نسبت به قبل كاهش پیدا كرده است كه این نشان‌دهنده پذیرش تدریجی رشد قیمت از سوی خریداران می‌تواند باشد.

قیمت‌های با رنگ‌قرمز در این سامانه به معنی بالابودن قیمت یك ملك در مقایسه با متوسط قیمت منطقه است.  

اجاره ماشین لوکس در تهران روزی چند؟ جدول قیمت , قیمت رستوران های تهران در سایت دورادو , سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه  


ویدیو : خط قرمز قیمت مسكن در تهران! + جدول