خطرناکترین زنان در اینترنت : همه از آنها می ترسند چون آنها سارق هستند اما نه ...


همه از آنها می ترسند چون آنها سارق هستند اما نه یک سارق معمولی. هر کجای دنیا که باشید آنها ممکن است به شما دستبرد بزنند. حتما از خود می پرسید که چگونه ممکن است این افراد مشهورترین زنان سارق اینترنتی هستند.



همشهری سرنخ:
 همه از آنها می ترسند چون آنها سارق هستند اما نه یک سارق معمولی. هر کجای دنیا که باشید آنها ممکن است به شما دستبرد بزنند. حتما از خود می پرسید که چگونه ممکن است این افراد مشهورترین زنان سارق اینترنتی هستند؛ هکرهایی که در همه جای دنیا شناخته شده اند. آنها سارقان مشهوری به شمار می روند که سعی می کنند استعداد خود را در کارهای خلاف و تبهکارانه به کار گیرند.

دانشجوی ممتاز

بدون شک «کریستینا سوچینسکایا» یکی از مشهورترین هکرهای دنیاست. این هکر روسی یکی از ممتازترین دانشجویان دانشگاه نیویورک بود. همه کریستینا را به خاطر هک های کامپیوتری که انجام داده و منجر به از دست رفتن میلیون ها دلار شده است می شناسند. او که در استفاده از تروجان ها بسیار مهارت دارد تاکنون به هزاراتن حساب بانکی در آمریکا دستبرد زده است.

زنان ایرانی در اینترنت , تست سرعت اینترنت , اینترنت مخابرات

او برای این سرقت یکسری حساب جعلی در بانک های آمریکا و روسیه باز کرد و با استفاده از مشخصات 9 نفر دیگر پاسپورت های جعلی درست کرد اما طولی نکشید که مقامات دولتی از این کار کریستینا باخبر شدند و وی را به اتهام های گوناگون دستگیر کردند. به گفته پلیس او تقریبا سه میلیون دلار در عرض چند ماه سرقت کرده است.


گیگابایت

در حالی که بیشتر زنان هکر دنیا فعالیت های قانونی دارند و در بخش های امنیتی شرکت های مختلف کار می کنند، گیگابایت یکی از زنان هکر در خلاف جهت حرکت می کند. نام واقعی گیگاتبایت، کیم وانوییک است. او در بلژیک متولد و بزرگ شده است. گفته می شود که گیگابایت ویروس های خطرناکی مانند کوکنات ای، ساهای ای، و شارپ ای را به وجود آورده که روی سخت افزارهایی با اطلاعات هم اثر می گذارد.

با وجود بسیاری از ویروس ها که معمولا به اطلاعات شخصی کامپیوترها حمله می کنند تا آنها را بدزدند این ویروس ها همه اطلاعات را به طور مستقیم پاک می کنند. بسیاری از مقامات قانونی تلاش کرده اند تا گیگابایت را متهم به دخالت در زمینه هایی کنند که توسط مردان اداره می شود و نام گیگابایت هم ردیف با ویروس های خطرناکی است که در سال های اخیر منتشر شده است.

اخیرا گیگابایت در بیرون خانه اش دستگیر شد اما 24 ساعت نگذشته بود که با وثیقه او را آزاد کردند. او متهم به سرقت و از بین بردن اطلاعات شخصی رایانه است و به سه سال زندان و پرداخت بیش از صد هزار دلار محکوم شده است.


مشاور امنیتی

«راوین آدلر» را همه به عنوان یکی از بااستعدادترین هکرها می شناسند. او فقط 14 ساله بود که تحصیلات دبیرستانی اش را به پایان رساند و در 18 سالگیج کالج را تمام کرد. آدلر معمولا در کنفرانس های مربوط به نرم افزارهای کامپیوتری و هک کامپیوتر سخنرانی می کرد.

کسب درآمد از اینترنت , اینترنت بانک پاسارگاد , بسته های اینترنت ایرانسل

او اولین زنی بود که موفق به گرفتن یکی از معتبرترین مدارک امنیتی در آمریکا شد.این روزها آدلر در زمینه امنیت داده ها فعالیت می کند. او برای شرکت های دولتی و خصوصی کار می کند و از اطلاعات سری آنها محافظت می کند. او مشاور امنیتی ارشد چندین کمپانی است و صحبت های او در مجله های صنعتی به چاپ می رسد.


هکری از سال های قبل

سال 2003 «جد میلهاون» یکی از معروف ترین هکرهای زن دنیا درگذشت. او سال 1967 کار خود را با برنامه ریزی کامپیوتری آغاز کرد. با گذشت زمان او به یک هکر ماهر تبدیل شد. میلهاون یکی از اولین زنانی بود که به هک کردن کامپیوتر روی آورد. میلهاون در طول زندگی اش کتاب های زیادی درباره برنامه ریزی کامپیوتری و هک کردن رایانه ای نوشت.


استاد هکرها

وقتی وارد دنیای زنان هکر می شوید «یینگ کراکر» در حکم یک استاد است که به دانشجویانش مزه اولین هک کردن را می چشاند. یینگ در شانگهای زندگی می کند و معتقد است که هک کردن کامپیوتر توانایی مفیدی است که هر کسی باید آن را یاد بگیرد. برای همین یینگ کتاب های زیادی را درباره هک کردن رایانه ای منتشر کرده است.

تنظیمات اینترنت همراه اول , اینترنت بانک دی , اینترنت

یینگ معمولا نسل جوان را هدف خود قرار می دهد. او معمولا به افرادی که برای یادگیری نزد وی می روند آموزش می دهد که چگونه آدرس ایمیل یک نفر را تغییر دهند و همچنین به کد امنیتی او دست یابند. یینگ این روزها مشغول آ»وزش به افرادی است که دوست دارند پایشان را در دنیای هکرها بگذارند.


هکر مبارز

«ناتاشا گریوگوری» یکی از زنان هکر است که اطلاعات کمی از او منتشر شده است. او در دهه 1980 به عنوان هکر فعالیت خود را آغاز کرد اما تا دهه 1990 هنوز شناخته شده نبود. در آن سال ها ناتاشا در وب سایت خود به علاقمندان آموزش می داد که چگونه رایانه های شخصی را هک کنند.

ناتاشا در سال های اخیر وب سایتی را برای مبارزه با کودک آزاری راه انداتزی کرده بود و تلاش می کرد تا سیستمی را راه اندازی کند که با آن افرادی که به سایت های غیرمجاز می روند و تصاویر کودکان را رد و بدل می کنند شناسایی شوند. این هکر سال 2005 از دنیا رفت.


هکر نمایشگردان

اینترنت همراه اول , بسته های اینترنت همراه اول , اینترنت بانک شهر

«جوانا روتکوفسکا» یکی از زنان هکری است که ثابت کرده هکرها همیشه بد نیستند. جوانا در استفاده از ویندوز ویستا مهارت بسیاری دارد و سال 2006 در یک برنامه زنده همه را شگفت زده کرد. او در برابر چشمان تماشاچی ها دو روش بسیار ساده را نشان داد که چگونه می توان با وجود نصب سیستم های امنیتی، ویندوز ویستا را هک کرد.این هکر اهل لهستان در زمینه امنیت بین المللی فعالیت می کند و با طراحان سخت افزاری و نرم افزاری ویندوزها همکاری دارد.


گروه هکرهای چینی

«زیااو تیان» رئیس گروه دختران امنیتی چینی است که همگی آنها هکر هستند. اگرچه همگی اعضای این گروه نوجوان هستند اما تعداد آنها به بیش از 2200 نفر می رسد و همگی آنها افرادی هستند که در امور رایانه حرفه ای هستند و به دنبال شرکت هایی می گردند که استعدادشان را در جهت درست استفاده کنند.

اینترنت ایرانسل , اینترنت بانک انصار , سلامت زنان مشاور زنان

زیااو تیان و افراد گروهش ارتباط نزدیکی با دیگر هکرهای دنیا دارندواگرچه هنوز دست آنها در انجام امور غیرقانونی رو نشده است اما پلیس همواره زیااو تیان را زیر نظر دارد تا مبادا کار خلافی انجام دهد.


ویدیو : خطرناکترین زنان در اینترنت