خشم نتانیاهو از «حسن روحانی» : نخست‌وزیر اسرائیل روز گذشته در واکنش به اظهارات ...


نخست‌وزیر اسرائیل روز گذشته در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور ایران در کنفرانس «داووس»، مدعی شد که «حسن روحانی» به نمایش فریبکاری ایران ادامه می‌دهد از صلح در خاورمیانه حرف می‌زند اما امروز حتی حاضر نشد اسرائیل را به رسمیت بشناسد خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در واکنش‌ به سخنان «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران در کنفرانس «داووس» گفت: روحانی به نمایش فریبکاری ایران ادامه می‌دهد. جامعه بین‌الملل نباید فریب ایران را بخورد و باید از توانمندی ایران برای تولید سلاح‌ هسته‌ای جلوگیری به عمل آورد.

نتانیاهو در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران گفت: در حالیکه روحانی مدعی است که ایران به دنبال تسلیحات هسته‌ای نیست، رأکتور آب‌ سنگین، سانتریفیوژ و موشک‌هایی دارد که برای سلاح‌ هسته‌ای استفاده می‌شود. روحانی یک دهه پیش اعتراف کرد که غرب را فریب داده تا برنامه تسلیحاتی ایران را پیش ببرد. او امروز نیز همین کار را می‌کند.

نخست‌وزیر اسرائیل تأکید کرد: هدف رژیم آیت‌الله‌ها که پشت لبخند روحانی پنهان شدند، این است که بدون ترک برنامه تسلیحاتی هسته‌ای تحریم‌ها را کاهش دهند. این همان دلیلی است که جامعه بین‌الملل نباید با فریب‌های ایران فریب بخورد و باید ایران را از داشتن قابلیت تولید سلاح‌ هسته‌ای منع کنند.

وی در ارتباط با سخنان روحانی درباره به رسمیت شناختن و رابطه ایران با اسرائیل گفت: در حالیکه روحانی درباره صلح در خاورمیانه حرف می‌زند، حتی حاضر نشد امروز اسرائیل را به رسمیت بشناسد و رژیم او هر روز خواستار تخریب دولت اسرائیل است.

نتانیاهو سپس در خصوص سوریه اینگونه ادامه داد: در حالیکه روحانی از عدم مداخله کشورهای خارجی در سوریه حرف می‌زند، ایران اسد را با سلاح تجهیز می‌کند و به حزب‌الله دستور می‌دهد تا مردم بی‌گناه در این کشور را قتل عام کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از سخنان روحانی به خشم آمده بود، ادامه داد: در حالیکه روحانی کشتار بی‌گناهان را محکوم می‌کند، دهها انسان بی‌گناه در چند روز اخیر در ایران اعدام شدند. و در حالیکه از رویکرد مثبت برای فناوری حرف می‌زند. ایرانیان را از دسترسی آزاده به اینترنت منع می‌کند.

رئیس‌جمهور ایران در پاسخ به مجری کنفرانس داووس در خصوص رابطه ایران با رژیم صهیونیستی، گفت: ایران به دنبال روابط خوب و سازنده با همه کشورهایی است که آنها را به رسمیت شناخته است


ویدیو : خشم نتانیاهو از «حسن روحانی»