خشم مراكشی‌ها از تبلیغ یك مانكن كنار آیات قرآن + عكس : خشم مراكشی‌ها از تبلیغ ...



خشم مراكشی‌ها از تبلیغ یك مانكن كنار آیات قرآن + عكس

به گزارش مشرق، مردم مراكش در داخل و خارج این كشور، از اقدام یك شركت ایتالیایى در تبلیغ كالاهایش خشمگین شده‌اند، زیرا این شركت یك مانكن را با لباس‌هایى نامناسب در كنار آیات قرآن قرار داده است.

 

آیات قرآن , خواص آیات قرآن , آیات مهم قرآن

 

به ستنا ستنا به نقل از العربیه، شركت ایتالیایى "فورنارینا" مجموعه اى از تصاویر و تیزرهاى تبلیغاتى را ارایه كرده است كه در آنها خانم مانكن لباس‌هایى را با رنگ روشن و مناسب غربى‌ها براى فصل بهار پوشیده است و تبلیغ مى‌كند، در حالى كه زمینه‌ى پشت او و اطرافش را در و دیوارهاى یك مدرسه‌ى دینى تاریخى گرفته كه بر آن‌ها آیات قرآن نقش بسته است.

این مدرسه‌ى تاریخى در شهر مراكش واقع در جنوب این كشور قرار دارد و نامش "مدرسه ابن یوسف" است. مدرسه مذكور تا چند سال پیش محل آموزش علوم دینى بود ولى پس از تغییر مكان تحصیل طلاب دینى، این مكان به یك نقطه ى گردشگرى تبدیل شده و مورد بازدید جهانگردان شده است.

گفتنى است مدرسه‌ى ابن یوسف در سال 1346 میلادى توسط سلطان ابوالحسن مرینى ساخته شده است و شهرت بسزایى در تدریس علوم دینى داشته است.

 

آیات رزق و روزی در قرآن , خواص آیات وسوره های قرآن , آیات قرآن درباره زنان

 

خانم مانكنى كه با لباس‌هاى بهارى و تقریبا نیمه عریان در تیزر تبلیغاتى دیده مى‌شود، لباس‌ها را بر تن خود نشان مى‌دهد، حال آنكه آیات قرآن پشت سر او دیده مى‌شود.

ظاهراً شركت ایتالیایى خواسته از شهرت مكان استفاده كند، تا علاقه مندى به لباس‌هایش را بیافزاید؛ لیكن این كارش نتیجه‌ى عكس داده است./مرکز اسنادانقلاب


ویدیو : خشم مراكشی‌ها از تبلیغ یك مانكن كنار آیات قرآن + عكس