خسرو هم به جمع غایبان استقلال پیوست : سفر استقلال به اراک هم در نوع خود جالب ...


سفر استقلال به اراک هم در نوع خود جالب توجه است چون در این سفر بیشتر مهره‌های کلیدی تیم حضور ندارند تا آبی‌پوشان امروز عملاً با تیم دوم خود به مصاف آلومینیوم بروند. خبرآنلاین: سفر استقلال به اراک هم در نوع خود جالب توجه است چون در این سفر بیشتر مهره‌های کلیدی تیم حضور ندارند تا آبی‌پوشان امروز عملاً با تیم دوم خود به مصاف آلومینیوم بروند.

جاسم كرار به دلیل سفر به عراق و مشكلات انضباطی اولین بازیكنی بود كه غیبتش در سفر به اراك قطعی شد. بعد از این هافبك عراقی هاشم بیك‌‌زاده هم به خاطر عدم اجرای تعهدات مالی از سوی باشگاه به حالت قهر در تمرینات حاضر نشد و دیروز هم با وجود اینكه استقلالی‌ها تلاش زیادی كردند تا او را با خود به اراك ببرند موفق به انجام این كار نشدند چون هاشم زیر بار بازگشت به تمرینات نرفت.

امیرحسین صادقی هم با مبتلا شدن به آنفلوآنزا و بستری شدن در بیمارستان اجازه خروج از منزل را نداشت و باید استراحت مطلق می‌كرد تا اوضاع و احوال جسمانی‌‌اش روبه‌راه می‌شد به همین خاطر نام این مدافع ملی‌پوش هم در جمع غایبان قرار گرفت.

غیبت این سه نفر كم بود دیروز در حاشیه تمرین خسرو حیدری هم به سراغ سرمربی استقلال رفت و با بیان اینكه مشكلات خانوادگی دارد، از او برای نرفتن به اراك اجازه گرفت تا غایبان سرشناس تیم بیشتر شوند.

گویا خسرو این روزها درگیر به دنیا آمدن فرزندش است و به همین خاطر با تشریح مشكلاتی كه داشت، رضایت كادر فنی استقلال را برای نرفتن به اراك جلب كرد تا در غیاب این همه بازیكن، استقلال امروز با تیم دوم خود به مصاف حریف دسته دومی‌‌اش برود.


ویدیو : خسرو هم به جمع غایبان استقلال پیوست