خرید و فروش اطلاعات خصوصی مردم : تماس‌های تلفنی در برخی مناطق تهران برای فروش ...


تماس‌های تلفنی در برخی مناطق تهران برای فروش محصولات شبکه های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد. افرادی طی تماس با شماره‌ تلفن‌هایی با پیش شماره 223 و 220، منزل‌های مسکونی واقع در منطقه 2، از برنده شدن افراد برای دریافت محصول خاصی، خبر می دهند.

بنابراین گزارش این افراد در قبال این جایزه که هزینه آن شاید نصف هزینه یک پیک ارسالی هم نباشد، هفت هزار تومان درخواست کرده و محصولات دیگر شرکت(م) را که اغلب در شبکه‌های ماهوره ای تبلیغ می شود بازاریابی کرده و ادعا می کنند که هزینه ارسال این محصولات رایگان است!

بازاریاب های این شرکت مدعی شدند این شماره تلفن‌ها به صورت رندمی (اتفاقی) به تعداد 1000 نفر انتخاب شده اند؛ در حالی که اهالی این مناطق در تماس با برنا اذعان کردند در برخی موارد با تک تک واحدهای یک ساختمان هم تماس گرفته شده است.

با توجه به اخبار مندرج در برنا خرید و فروش شماره‌های خصوصی مردم از کجا نشات می‌گیرد؟ به نظر می رسد این شماره تلفن‌ها به صورت اتفاقی انتخاب نشده و افراد و شرکت‌ها با توجه به محصولات مورد نظر اقدام به تماس با شماره‌های هدف خود می کنند و علاوه بر مزاحمت های گاه و بی گاهی که برای افراد ایجاد می کنند به ترویج محصولات شرکتی خود که عموما نظارتی هم بر آنها نیست می پردازند.

منبع: خبرگزاری برنا


ویدیو : خرید و فروش اطلاعات خصوصی مردم