خدا این روز بد را آورد: آل پاچینو به عنوان بدترین بازیگر سال انتخاب شد :



انتخاب عنوان وبسایت , انتخاب تهران به عنوان پایتخت , انتخاب عنوان سایت مناسب و معرفی کوتاه

 

فیلم سینمایی «جک و جیل» به کارگردانی دنیس دوگان جایزه تمشک طلایی بدترین فیلم سی و دومین دوره مراسم اهدای جوایز «رزی» را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)؛ سی و دومین دوره مراسم اهدای جوایز «رزی» (Razzie Awards)روز گذشته در حالی برگزار شد که فیلم سینمایی «جک و جیل» (Jack and Jill) به کارگردانی دنیس دوگان جایزه تمشک طلایی بدترین فیلم سی و دومین دوره این مراسم سالیانه را به خود اختصاص داد.

 

فیلم های سینمایی «باکی لارسن: ستاره بالفطره» (Bucky Larson: Born to be a Star)/ «شب عید» (New Year`s Eve)/ «تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه» (Transformers: Dark of The Moon) و قسمت اول «حماسه گرگ و میش: شکست» (Twilight Saga: Breaking Dawn, Part 1) دیگر نامزدهای دریافت جایزه بدترین فیلم این دوره از مراسم اهدای جوایز «رزی» بودند.

 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی «رزیز»، آدام سندلر نیز برای بازی در فیلم سینمایی «جک و جیل» و «فقط با او همراه شو» (Just Go With It) جایزه بدترین بازیگر نقش اول مرد این دوره از مراسم اهدای جوایز «رزی» را دریافت کرد.

 

راسل برند، برای بازی در «آرتور» (Arthur)/ نیکلاس کیج، برای بازی در «با خشم بران» (Drive Angry)، «فصل جادوگر» (Season of the Witch) و «ورود غیرمجاز» (Trespass)/ تیلور لاتنر، برای بازی در «آدم‌ربایی» (Abduction) و قسمت اول «حماسه گرگ و میش: شکست» و نیک سواردسن، برای بازی در «باکی لارسن: ستاره بالفطره» دیگر نامزدهای بخش بدترین بازیگر نقش اول مرد بودند.

 

جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر نقش اول زن این دوره از مراسم اهدای جوایز «تمشک طلایی» نیز به آدام سندلر اهدا شد. سندلر در فیلم سینمایی «جک و جیل»، علاوه بر بازی در نقش «جک»، در نقش زنی به نام «جیل» نیز ایفای نقش کرده است.

 

مارتین لارنس، برای بازی در «مامان‌بزرگ‌ها: مثل پدر، مثل پسر» (Big Mammas: Like Father, Like Son)/ سارا پیلین، برای بازی در «سارا پیلین: شکست‌ناپذیر» (Sarah Palin: The Undefeated)/ سارا جسیکا پارکر، برای بازی در «نمی‌دانم چطور این کار را انجام داد» (I Don`t Know How She Does It) و «شب عید» و کریستن استوارت، برای بازی در قسمت اول «حماسه گرگ و میش: شکست» دیگر بازیگرانی بودند که در بخش بدترین بازیگر نقش اول زن به رقابت با یکدیگر می پرداختند.

آل پاچینو نیز برای بازی در فیلم سینمایی «جک و جیل» توانست با شکست رقیبان خود در بخش بدترین بازیگر نقش مکمل مرد، جایزه تمشک طلایی این بخش را به خانه ببرد.

پاتریک دمسی، برای بازی در «تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه»/ جیمز فرانکو، برای بازی در «سرورم» (Your Highness)/ کن جئونگ، برای بازی در «مامان‌بزرگ‌ها: مثل پدر، مثل پسر»، قسمت دوم «خماری قسمت»( The Hangover 2) ، «تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه» و «نگهبان باغ‌وحش» (Zookeeper) و نیک سواردسن، برای بازی در «جک و جیل» و «فقط با او همراه شو» دیگر نامزدهای بخش بدترین بازیگر نقش مکمل مرد این مراسم سالیانه بودند.

 

جایزه بدترین بازیگر نقش مکمل زن سی و دومین دوره مراسم اهدای جوایز «رزی» نیز به دیوید اسپید اهدا شد. اسپید در فیلم سینمایی «جک و جیل» در نقش «مونیکا» بازی کرده است.

کتی هلمز، برای بازی در «جک و جیل»/ براندون تی. جکسن، برای بازی در «مامان‌بزرگ‌ها: مثل پدر، مثل پسر»/ نیکل کیدمن، برای بازی در «فقط با او همراه شو»/ دیوید اسپید، برای بازی در «جک و جیل» و رزی هانتینگتن وایتلی، برای بازی در «تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه» دیگر نامزدهای بخش بدترین بازیگر نقش مکمل زن این دوره از مراسم اهدای جوایز «رزی» بودند.

بازیگران فیلم سینمایی «جک و جیل» نیز جایزه بدترین گروه بازیگری این مراسم سالیانه را به خود اختصاص دادند.

 

گروه بازیگران فیلم سینمایی «باکی لارسن: ستاره بالفطره»، گروه بازیگران فیلم سینمایی «شب عید»، گروه بازیگران فیلم سینمایی «تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه» و گروه بازیگران فیلم سینمایی قسمت دوم «حماسه گرگ و میش: شکست» دیگر نامزدهای این بخش بودند.

 

جایزه تمشک طلایی بدترین کارگردان سی و دومین دوره مراسم اهدای جوایز «رزی» نیز به دنیس دوگان اهدا شد. دوگان برای ساخت فیلم های سینمایی «جک و جیل» و «فقط با او همراه شو» این جایزه را دریافت کرد.

 

مایکل بی، برای ساخت فیلم سینمایی «تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه»/ تام بردی، برای ساخت فیلم سینمایی «باکی لارسن: ستاره بالفطره»/ بیل کاندون، برای ساخت فیلم سینمایی قسمت دوم «حماسه گرگ و میش: شکست» و گری مارشال، برای ساخت فیلم سینمایی «شب عید» دیگر نامزدهای بخش بدترین کارگردان بودند.

 

همچنین استیو کارن، آدام سندلر و بن زووک که به طور مشترک فیلمنامه فیلم سینمایی «جک و جیل» را نوشته اند نیز جایزه بدترین فیلمنامه این دوره از مراسم اهدای جوایز «رزی» را از آن خود کردند.

 

بخش بدترین فیلمنامه سی و دومین دوره این مراسم سالیانه شاهد حضور آدام سندلر، آلن کاورت و نیک سواردسن، برای نگارش فیلمنامه «باکی لارسن: ستاره بالفطره»/ کاترین فوگیت، برای نگارش فیلمنامه «شب عید»/ نوشته ارن کروگر، برای نگارش

فیلمنامه «تغییرشکل‌دهندگان: تاریکی ماه» و ملیسا رزنبرگ، برای نگارش فیلمنامه قسمت دوم «حماسه گرگ و میش: شکست» بود.

 

بنیاد تمشک طلایی که به بدترین های سینما در یک سال گذشته جایزه اهدا می کند، در سال 1980 میلادی توسط جان ویلسن تاسیس و راه‌اندازی شده است و اکنون بیش از 600 عضو در ایالات متحده آمریکا و ده‌ها کشور دیگر دارد./کافه سینما


ویدیو : خدا این روز بد را آورد: آل پاچینو به عنوان بدترین بازیگر سال انتخاب شد