خداحافظی یک کارگردان با بازیگر محبوبش : پیتر جکسون؛ کارگردان سه گانه «هابیت» ...


پیتر جکسون؛ کارگردان سه گانه «هابیت» با انتشار آخرین عکس خود به همراه یان مک کلن اظهار کرد که آخرین صحنه از حضور این بازیگر پیشکسوت انگلیسی در این مجموعه فیلم های اکشن فانتزی فیلمبرداری شد. روزنامه تماشا: پیتر جکسون؛ کارگردان سه گانه «هابیت» با انتشار آخرین عکس خود به همراه یان مک کلن اظهار کرد که آخرین صحنه از حضور این بازیگر پیشکسوت انگلیسی در این مجموعه فیلم های اکشن فانتزی فیلمبرداری شد. همزان با پایان فیلمبرداری آخرین صحنه از حضور یان مک کلن در سه گانه «هابیت» همکاری پیتر جکسون و این بازیگر انگلیسی پس از 14 سال به پایان رسید. یان هک کلن که در سه گانه «هابیت» و «ارباب حلقه ها» در نقش جادوگری به نام «گاندالف» بازی کرده است، از سال 1999 میلادی با ایفای نقش در فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه» همکاری خود را با پیتر جکسون آغاز کرده بود.

محمود جعفری بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی , محمود جعفری بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی عکس های محمود جعفری , بازیگر بی خداحافظی

پیتر جکسون درباره پایان همکاری اش با مک کلن گفت: دقایقی پیش آخرین صحنه از حضور گاندالف نیز فیلمبرداری شد و ماجرای باورنکردنی که از سال 1999 میلادی آغاز شده بود به پایان رسید. اکنون خیلی ناراحت هستم. مک کلن که اکنون 74 سال دارد، زمانی که نخستین بار در فیلم سینمایی «دوستی حلقه» حضور داشت 59 ساله بود.

دومین قسمت از سه گانه «هابیت» در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) پاییز سال جاری با عنوان «هابیت؛ نابودی اسماگ» روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود. علاوه بر مک کلن، بازیگران دیگری مانند مارتین فریمن، ریچارد آرمیتیج، لو اوانس، کیت پلانشت، هیوگو ویوینگ، الیجا وود و کریستوفر لی از جمله هنرمندانی هستند که در سه گانه «هابیت» ایفای نقش می کنند. در قسمت دوم نیز «دورف» ها به همراه بیبلو بگینز و گاندالف برای پس گرفتن طلاهایشان از «اسماگ» که اژدهاست، سفر خود را ادامه می دهند. آخرین قسمت از سه گانه «هابیت» نیز در تاریخ 17 دسامبر 2014 میلادی (پاییز سال 1393) با عنوان «هابیت؛ آنجا و بازگشت دوباره» اکران می شود.


ویدیو : خداحافظی یک کارگردان با بازیگر محبوبش