خبرگان به ریاست هاشمی رای نمی‌دهند : حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز ...


حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران در مورد احتمال ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان رهبری گفت: هاشمی با توجه به ترکیب مجلس خبرگان پنجم نمی‌تواند امید داشته باشد که بازهم به کرسی ریاست مجلس خبرگان تکیه بزند. عصر ایران: حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران در مورد احتمال ریاست هاشمی بر مجلس خبرگان رهبری گفت: هاشمی با توجه به ترکیب مجلس خبرگان پنجم نمی‌تواند امید داشته باشد که بازهم به کرسی ریاست مجلس خبرگان تکیه بزند. با توجه به زاویه‌ای که ایشان با جامعه روحانیت گرفته بعید است نمایندگان خبرگان رای به ریاست ایشان بدهند.

وی درباره ریاست آینده مجلس خبرگان هم پیش بینی کرد: تصورم می‌کنم رقابت بین آیات موحدی کرمانی و هاشمی شاهرودی خواهد بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف فکری هاشمی رفسنجانی با جامعتین ( جامعه روحانیت و جامعه مدرسین) گفت:« مواضع امروز هاشمی با مواضع گذشته او متفاوت است. مدیریت لیست امید در مجلس‌خبرگان و مجلس شورای اسلامی با آقای هاشمی بود.»

نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم و هشتم خاطر نشان کرد: «هاشمی راهش را از جامعتین جدا کرد و زوایه گرفت و به سمت طرف مقابل رفت.»

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت در مورد هاشمی مصلحت اندیشی کرد گفت: با تمام این زاویه گرفتن، جامعه روحانیت مبارز از آقای هاشمی در انتخابات خبرگان حمایت کرد. ما نتوانستیم چشم خود را بر روی زحمات ایشان برای انقلاب ببندیم. نمی‌شود هاشمی را از انقلاب جدا دانست.

ابراهیمی با بیان اینکه بعید است هاشمی و روحانی در سال آینده در جلسات جامعه روحانیت حضور پیدا کند گفت: هاشمی هیچ وقت نگفته است که در این جلسات شرکت نمی‌کند اما می‌گفتند به دلیل مسائل امنیتی در این جلسات شرکت نمی‌کنند چون معتقد هستند که مکان‌هایی که جامعه در آن تشکیل می‌شود امنیت ندارد.


ویدیو : خبرگان به ریاست هاشمی رای نمی‌دهند