خانه گرم و صمیمی علی نصیریان! : به سراغ خانه پر از مهر و محبت علی نصیریان رفتیم ...


به سراغ خانه پر از مهر و محبت علی نصیریان رفتیم تا از سلیقه او و همسرش برای دکوراسیون داخلی خانه های خودمان بهره بگیریم. وب سایت چیدانه: علی نصیریان را می تواند جزو کم حاشیه ترین و محبوب ترین بازیگران عرصه سینما و تلویزیون دانست، بازیگری که سریال هایی مانند گاو، هزاردستان و سربداران را در کانامه اش دارد و بیش از نیم قرن از زندگی خود را در راه پیشرفت و اعتلای هنر هفتم صرف کرد.

خانه گرم و صمیمی علی نصیریان!

خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران

ما هم تصمیم گرفتیم این بار در ادامه مطالب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان به سراغ خانه پر از مهر و محبت او برویم و از سلیقه او و همسرش برای دکوراسیون داخی خانه های خودمان بهره بگیریم. با چیدانه در ادامه این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



12 ایده برای دکوراسیون خانه ی ایده آل سالمندان

پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها نبض حیات یک خانه هستند، بودنشان نعمت و برکت است و چراغ خانه مان را روشن می کند، بودن آن ها در خانه بودن ما را نیز معنا می بخشد. اصلا وقتی در خانه ای پدربزرگی با دستان لرزان و مادر بزرگی با موهای نقره کوب حضور دارد، هوای آن خانه نفس کشیدن دارد، اما آیا تا به حال فکر کرده اید چه کاری می توانیم انجام دهیم تا این دو موجود دوست داشتنی در خانه احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند؟

خانه , خانه پوشالی , خرید خانه

آیا می دانید دکوراسیون خانه تان می تواند به آن ها کمک کند تا زندگی آسوده تری را در دوران کهن سالی تجربه کنند؟ اگر نمی دانستید با خواندن این مطلب همه آن اطلاعاتی را که شما به آن ها احتیاج دارید را می توانید به دست بیاورید، پس تا انتهای این مطلب جذاب و کاربردی با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



ویلای درخت سیب خانه باغی ایرانی در دل دماوند!

از دیرباز سبک و سنتی در طراحی خانه‌ها و باغ‌های ایرانی شکل گرفت که تاکنون و همواره از برجسته‌ترین مثال‌های فرهنگ زندگی ایرانی به شمار می‌رود. در این طراحی ها سعی می شود  تا همان فلسفه ی اصیل را به سادگی و بدون تجملات بیان کند.

علی نصیریان , خانه هنرمندان , اجاره خانه در تهران

پروژه ویلای درخت سیب به معماری امیرعباس ابوطالبی یکی از همین طراحی های بی نظیر است که هدف اصلی آن، تامین مکانی برای آرامش روحی خارج از هیاهوی زندگی شهری و اوقات فراغت با دوستان و افراد خانواده است، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



همه آنچه که باید قبل از طراحی داخلی آشپزخانه بدانید

امروز می خواهیم کمی متفاوت تر به آشپزخانه های بپردازیم و نگاه دکوراسیونی مان را با نگاه فنی جا به جا کنیم. در این مطلب می خواهیم به برخی نکات فنی و مهمی که در طراحی آشپزخانه ها بسیار مهم است و باید حتما به آن ها پرداخت را موردر بررسی قرار دهیم.

خانه داری , خانه سینما , سریال خانه پوشالی

داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند تا در موقع طراحی بتوانید بهترین نقطه را برای این فضای مهم در نظر بگیرید و طراحی تان را طبق اصول پیش ببرید، پس با چیدانه همراه باشید تا در کنار هم با این نکات فنی آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



چگونه با تخت های قدیمی دکوراسیون خود را متحول کنید!؟

دانلود سریال خانه پوشالی , اجاره خانه , خانه دوست کجاست
همه ی ما وسایل و جزئیاتی را در دکوراسیون خود داریم که برخی از آن ها برای ما حکم خاطراتی شیرین را دارند و تعلق خاطر بیشتری نسبت به آنها داریم، وسایلی که در انبارها سال ها خاک می خورند و یا تخت خواب فرزند شما که باید تعویض شود اما شما دوست ندارید از آن دل بکنید، زمان آن رسیده سری به گذشته ها بزنید و از آن ها دوباه به روشی دیگر استفاده کنید، با چیدانه همراه باشید تا ایده های جالب و سرگرم کننده ای برای استفاده ی دوباره از تخت خواب های قدیمی را با هم مرور کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : خانه گرم و صمیمی علی نصیریان!