«خانه مد» تعطیل شد : اخبار اجتماعی- «خانه مد» تعطیل شد اقدام «خانه‌ مد»، مبنی ...



اخبار اجتماعی- «خانه مد» تعطیل شد

اقدام «خانه‌ مد»، مبنی بر اجرای زنده‌ لباس ایرانی برای جام‌ جهانی، مجوز نداشته است؛ ضمن اینکه برنامه‌ اجرا شده، با ضوابط «کارگروه سامان دهی مد و لباس» نیز همخوانی نداشت. ساختار اجرایی آن برنامه‌ هم با ضوابط ما همخوان نبود.

به گزارش مشرق، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، با اعلام این خبر افزود: خانه‌ مد برای برگزاری اجرای زنده مجوز دارد، اما این نمونه، مجوز قانونی برای اجرا نبوده‌ و با این مرکز، برخورد قانونی هم شده ‌است. چنانچه تا اطلاع بعدی، از ادامه‌ی فعالیتش جلوگیری شد.
 

خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران

 
او افزود: وقتی ما از اخبار تخلف این مجموعه آگاه شدیم و این موضوع به ما به‌صورت مکتوب گزارش شد و به این موضوع رسیدگی کردیم. انتظار داریم تخلف این موسسه، به گردن کارگروه سامان دهی مد و لباس نیفتد. ما در ابتدای راه هستیم و اقدامات ما در این زمینه نیز نشان می‌دهد فعالیت‌های ما قانونی است و ما کار خود را درست انجام می‌دهیم. اگر موسسه‌ای خطا کند، ما مسئله را پی‌گیری می‌کنیم.

خانه , خانه پوشالی , خرید خانه

 
دبیر کارگروه ساماندهی مد لباس، درباره‌ عملکرد اخیر خانه‌ مد که از نظر او تخلف بوده است، گفت: نحوه‌ اجرای کار این مجموعه، به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست و هر فعالیتی که بخواهد در قالب اجرای زنده صورت بگیرد، باید تابع مقررات و با مجوز باشد. درباره «خانه‌ مد»، 9 گروه طراحی و 9 گروه برگزارکننده برای اجرای خود مجوز تهیه نکردند و اجرای کارشان نیز مغایر با ضوابط است.

قبادی تاکید کرد: درباره‌ برنامه‌ خانه‌ مد، باید بگویم، نه فقط این مجموعه برای اجرای زنده‌ خود مجوز نداشت، بلکه ساختار اجرایی آن برنامه‌ هم با ضوابط ما همخوان نبود؛ یعنی اگر مؤسسه مجوز هم کسب می‌کرد، باز هم عملکرد آن در این اجرا مطابق با قوانین ما نبود.
اخبار اجتماعی - مشرق

 


ویدیو : «خانه مد» تعطیل شد