خانم مجری، مجری پارک ملت را گرفت : نسل جدید مجریان تلویزیون حاشیه امن مجریان ...


نسل جدید مجریان تلویزیون حاشیه امن مجریان قدیمی را به شدت تهدید کرده است. مجریان قدیمی تلویزیون با صدای رسا و توانمندی شان در بازی با کلمات و ادای یک نفس تعارفات و خوشامدگویی های مطنطن کم کم از تخت سلطنت شان در تلویزیون فرو می افتند. نسل جدید مجریان تلویزیون حاشیه امن مجریان قدیمی را به شدت تهدید کرده است. مجریان قدیمی تلویزیون با صدای رسا و توانمندی شان در بازی با کلمات و ادای یک نفس تعارفات و خوشامدگویی های مطنطن کم کم از تخت سلطنت شان در تلویزیون فرو می افتند. نسلی مثل رضا صفدری مرحوم، حسینیان، احمدزاده، شجاعی مهر و شهیدی فر. حالا تماشاگران امروز تلویزیون به دنبال چهره هایی هستند که بی تکلف تر و راحت تر به اصل سوژه بپردازند و با آنها ارتباط بگیرند.

مجریانی که الزاما طنین صدای مجریان قبلی و مهارت آنان در بازی با کلمات و واژه ها را ندارند. نسلی جوانتر و جسورتر و بی آلایش تر.

داستان به عادل فردوسی پور محدود نمی شود. شبکه اول نظرسنجی مردمی را بر روی سایت خود گذاشته درباره محبوبترین مجری برنامه های اجتماعی. در بین گزینه ها دو نام از مجریان کلاسیک تلویزیون حضور دارد. شهیدی فر و شجاعی مهر. اما حاصل این نظرسنجی، برتری یک مجری جوان و کم نام و نشان به نام نجمه جودکی است که بالاتر از دو مرد خوش صدا و کارآزموده، محبوبترین مجری برنامه های شبکه اول لقب گرفته است.


ویدیو : خانم مجری، مجری پارک ملت را گرفت