حیدری: پیشنهاد آلمانی برسد، می‌روم : مدافع هافبک استقلال می‌گوید در صورتی که ...


مدافع هافبک استقلال می‌گوید در صورتی که راهی اروپا نشود، دو سال در استقلال می‌ماند. ایسنا: مدافع هافبک استقلال می‌گوید در صورتی که راهی اروپا نشود، دو سال در استقلال می‌ماند.

خسرو حیدری درباره تمدید قراردادش با استقلال گفت: بعد از مذاکراتی که با آقای نظری جویباری داشتم با استقلال به مدت دو سال دیگر تمدید کردم و امضای قرارداد به امروز کشیده شد. من بخاطر استقلال با تیم‌های داخلی مذاکره‌ای نداشتم و گزینه اول و آخرم در ایران، استقلال بود. درحال حاضر تنها به این فکر می‌کنم که باید نتایج بد سال گذشته را جبران کنیم و یک قهرمانی به هواداران هدیه دهیم. من هیچگاه به دنبال بازار گرمی نبوده‌ام و سعی داشته‌ام در آرامش تصمیم بگیرم.

او در ادامه با اشاره به پیشنهاداتی که از آلمان داشته است، اظهار کرد: هنوز مذاکرات من با آلمانی‌ها در جریان است. این مسئله را مسئولان استقلال می‌دانند و در جریان آن هستند. اگر پیشنهاد تیم آلمانی در روزهای آینده به دست من برسد، از استقلال جدا می‌شوم و به اروپا می‌روم. من همیشه دوست داشتم در اروپا بازی کنم و این مسئله را مسئولان استقلال هم می‌دانند.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد شرطی به عنوان حضور نکونام در تیم برای استقلال گذاشته، بیان کرد: هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای استقلال بزرگ و هواداران دوست داشتنی آن شرط بگذارد. در حوزه من بازیکن نیست که درباره دیگر بازیکنان نظر بدهم. هر چند جواد نکونام بازیکن بزرگی است و بازی کردن در کنار او برای همه بازیکنان افتخار است اما این موضوع در اختیارات مربی و باشگاه است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از موفقیت استقلال در فصل پیش‌رو بیان کرد: اگر تیم آلمانی پیشنهاد جدیدی به من ندهد، در خدمت استقلال خواهم بود و امسال باید در استقلال همه تلاشمان روی قهرمانی باشد تا فصل پیش را جبران کرده باشیم. من با احتساب امسال، ششمین سال حضورم در استقلال را پشت سر می‌گذارم و این تیم را مثل خانه خودم می‌دانم.


ویدیو : حیدری: پیشنهاد آلمانی برسد، می‌روم