حکم پرونده باشگاه پرسپولیس صادر شد : اخبار ورزشی - حکم پرونده باشگاه پرسپولیس ...



باشگاه پرسپولیس , پرسپولیس رضایت داد کارت بازی مدافع استقلال صادر شد , پروین مراسم پیشکسوتان ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد


اخبار ورزشی - حکم پرونده باشگاه پرسپولیس صادر شد

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از صدور حکم پرونده باشگاه پرسپولیس در این دیوان خبر داد و گفت: در حکم صادره، دیوان عدالت اداری خود را برای رسیدگی به اعتراض پرسپولیس به محکومیت یک و نیم میلیاردی توسط کمیسیون ماده 38 شهرداری صالح ندانسته است.

«علی اکبر بختیاری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شعبه دیوان در این پرونده «قرار عدم صلاحیت به شایستگی دادگاه های عمومی» صادر کرده است.

مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری توضیح داد: بر این اساس، شعبه دیوان خود را برای رسیدگی به این پرونده صالح نداسته و معتقد است چون رای کمیسیون ماده 38 شهرداری توسط قاضی صادر شده، اعتراض به آن باید در دادگاه های عمومی رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، شهرداری تهران سال گذشته از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد تبلیغات بانک شهر بر روی پیراهن این باشگاه به کمیسیون ماده 38 شهرداری شکایت کرد که بعد از بررسی این شکایت، کمیسیون رای به محکومیت یک و نیم میلیاردی باشگاه پرسپولیس داد.

پس از این محکومیت، باشگاه پرسپولیس تهران به رای کمیسیون ماده 38 شهرداری تهران در دیوان عدالت اداری اعتراض کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.
 اخبار ورزشی - ایرنا
 


ویدیو : حکم پرونده باشگاه پرسپولیس صادر شد