حکم جالب قاضی برای یک راننده زن متخلف : رانندگی و سبقت خطرناک یک زن امریکایی ...



رانندگی و سبقت خطرناک یک زن امریکایی از پیاده رو خبرساز شد +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: در حالی رانندگی و سبقتهای خطرناک یک زن آمریکای خبرساز شد که قاضی دادگاه رسیدگی به این پرونده حکمی جالب برای تنبیه این زن و درس عبرت دیگران صادر کرد.

 

یک ترفند جالب برای مشاهده قدرت سیگنال آیفون , اعتراف جالب راننده جنجالی وانت در تهران عکس , چرا چهره افراد زیبا برای ما جالب است

 

رانندگی خطرناک این خانم امریکایی توسط راننده اتوبوس مدرسه ضبط شد که همین امر کافی بود تا او را راهی دادگاه کند. این زن سعی داشت برای سبقت گرفتن از اتوبوس مدرسه ای که در حال پیاده کردن بچه ها بود از پیاده رو عبور کند. این راننده میگوید در تمام مدت سال تحصیلی کار این خانم همین است . و با عبور از پیاده رو جان بچه ها را به خطر می اندازد. . با نمایش فیلم رانندگی خطرناک این خانم در دادگاه قاضی تنبیه جالبی برای خانم" شینا هاردین" 32 ساله در نظر گرفت.

این قاضی خانم خطا کار را مجبور کرد که در ساعت 7:45 تا 8:45 روزهای سه شنبه و چهارشنبه در حالیکه تابلویی به این مضمون به گردن دارد در یک تقاطع پر رفت و آمد بایستد ( تنها یک احمق برای سبقت از اتوبوس مدرسه وارد پیاده رو میشود ) البته گفته میشود علاوه بر مجازات فوق او به پرداخت 250 دلار جریمه نقدی نیز محکوم شد.

قاضی پرونده میگوید امیدوار است این تنبیه قضایی بتواند باعث پیشگیری از تکرار جرائم مشابه توسط این زن و یا افراد دیگر باشد. او هنگام دستگیری ابتدا منکر جرمش شد و سپس اعلام کرد تنها یک بار اقدام به این عمل خطرناک کرده است. اما شاهدان میگویند او هرروز صبح همین کار را انجام میداده که نهایتا با فیلمبرداری راننده اتوبوس از او در چنگال قانون گرفتار شد./پرداد

 

ایده های جالب برای تولد همسر , موضوعات جالب برای حرف زدن , اعتراف جالب راننده جنجالی وانت در تهران

 

عکس جالب برای اینستاگرام , عکس های جالب و خنده دار برای فیس بوک , ضرب المثل های جالب برای کودکان

 

نوشته جالب برای زندگی , نکاتی جالب برای آشپزی آسان , راهکارهای جالب برای خوش خطی

 

عکس داستان جالب رازی برای شادی  , تیتر جالب برای موفقیت شغلی , عکس داستان جالب راننده اتوبوس


ویدیو : حکم جالب قاضی برای یک راننده زن متخلف