«حوض نقاشی» به روایت تصویر : "حوض نقاشی" ساخته مازیار میری که در بخش سودای ...


"حوض نقاشی" ساخته مازیار میری که در بخش سودای سیمرغ سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید، اثری است که پیش‌بینی می‌شود نظر مردم و منتقدان را به خود جلب کند. خبرگزاری مهر:  "حوض نقاشی" ساخته مازیار میری که در بخش سودای سیمرغ سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید، اثری است که پیش‌بینی می‌شود نظر مردم و منتقدان را به خود جلب کند.

فیلم جدید مازیار میری که امسال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، به نوعی کاری متفاوت در کارنامه سینمایی او نیز محسوب می‌شود.

برخی از صاحب‌نظرانی که فیلم وی را دیده‌اند معتقدند کاری قابل توجه درآمده و شانس بردن چند سیمرغ از فجر را نیز دارد.

تشییع جنازه امام حسن به روایت یک نقاشی , نقاشی تصویر در , تصویر نقاشی روی دیوار

"حوض نقاشی" داستان متفاوتی نیز دارد. ماجرا مربوط به زوجی است که با همه فرق دارند!

مریم و رضا با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند.

نقاشی تصویر در چوبی , تاریخچه انسان ها به روایت تصویر , تاریخچه به روایت تصویر

در "حوض نقاشی" شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی و... بازی می‌کنند. پیش‌بینی می‌‌شود بازی متفاوت و قابل توجهی از نگار جواهریان و شهاب حسینی بازیگران نقش اصلی فیلم ببینیم. البته این دو بازیگر پیش از این هم توانایی بازیگری خود را ثابت کرده‌اند. حال باید دید در نقش این آدم‌های متفاوت چقدر متفاوت ظاهر شده‌اند....

تاریخ به روایت تصویر , زندگی به روایت تصویر , نقاشی

از عوامل تولید فیلم می‌توان به نویسنده: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: محمدآلادپوش، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، دستیار و برنامه ریز:مریم هژیروند، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: ساسان نخعی و عکاس: علی نیک‌رفتار اشاره کرد.

نقاشی گل , مجله تصویر زندگی , آموزش نقاشی

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید. نام فیلم برگرفته از شعر عامیانه و معروف "گنجشگک‌ اشی مشی" است و در داستان فیلم به شعر و مفهوم آن اشاره ‌شده است.

تبدیل عکس به نقاشی , نقاشی خط , نقاشی کودکانه

"حوض نقاشی" به تهیه کنندگی منوچهر محمدی ساخته شده است و از تولیدات حوزه هنری محسوب می شود. در حال حاضر نمایشگاهی از عکس‌های این فیلم در پردیس سینما آزادی برپاست؛ اتفاقی که در نوع خود یک بدعت است که فیلمی پیش از اکرانش نمایشگاه عکس داشته باشد.

تصویر , تصویر زمینه , تصویر دنیای هنر

مازیار میری تا کنون ساخت فیلم هایی "چون به آهستگی"، "پاداش سکوت"، "سعادت آباد"، "کتاب قانون" و... را برعهده داشته است. میری در این فیلم به اهمیت خانواده و لزوم استحکام و حفظ آن توجه جدی دارد.

حوزه هنری در راستای حمایت از فیلم‌های ارزشی که ساختارهای اجتماعی و دینی جامعه ایرانی را تقویت می‌کند، ساخت این فیلم را در دستور کار خود قرار داد.


ویدیو : «حوض نقاشی» به روایت تصویر