حوادث رانندگی نوروزی ۲۰۳ كشته و ۲۸۰۰ مجروح به جا گذاشت :     جمعیت هلال احمر ...



 

 فیلم حوادث رانندگی  , مجروح بر جای گذاشت , حوادث رانندگی ایران

 

جمعیت هلال احمر اعلام كرد: حوادث رانندگی نوروزی در كشور از ۲۵ اسفند تا صبح ۸ فروردین امسال ۲۰۳ نفر كشته و ۲۸۵۳ تن مجروح بر جا گذاشت.

 

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۰ از تاریخ ۲۵ اسفند سال ۸۹ تا صبح روز ۸ فروردین بالغ بر هزار و ۲۴۴ عملیات امدادی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر در سراسر كشور انجام شده است.

امدادگران جمعیت هلال احمر در ادامه خدمات امدادی خود كه با آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۰ كه از ۲۵ اسفند ۸۹ در سراسر جاده ها و محورهای مواصلاتی كشور شروع شد، تا صبح ۸ فروردین ۴ هزار و ۳۰۸ نفر را كه بر اثر حوادث مختلف دچار مشكل شده بودند، نجات دادند.

همچنین از ۲۵ اسفند ۸۹ تا صبح ۸ فروردین ۹۰ با آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی در سراسر كشور تاكنون ۱۲۷۷خانوار و ۴۵۱۱ نفر بر اثر حوادث تصادفات رانندگی آسیب دیدند.

در ادامه كمك رسانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ۱۳۷۳نفر از درمان های سرپایی پایگاه های هلال احمر در سراسر كشور بهره مند شدند و در این راستا نیز ۱۴۸۰مجروح نیز برای درمان بیشتر توسط امدادگران به مراكز درمانی انتقال یافتند.

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر در سال ۹۰ كه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت تاكنون ۲ هزار و ۹۰۸ نفر از افرادی كه بر اثر حوادث رانندگی در جاده ها دچار مشكل شده بودند اسكان اضطراری یافتند كه در بین این افراد نیز ۱۶۱۴بسته غذایی و ۲۰۴۶ بسته اقلام زیستی توزیع شده است.

به گزارش مركز كنترل و هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیشترین اسكان اضطراری در روز ۷ فروردین در استان اردبیل به علت بارش برف و همچنین برودت هوای سرد در جاده ها و محورهای مواصلاتی این استان صورت پذیرفته است.

به گزارش فارس، آمار نیروهای امدادی داوطلب جمعیت هلال احمر از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۹۰ بالغ بر ۴۹ هزار و ۱۷۸ نفر روز بوده است..../فارس


ویدیو : حوادث رانندگی نوروزی ۲۰۳ كشته و ۲۸۰۰ مجروح به جا گذاشت