حمله هکرهای ایرانی به نیروی دریایی امریکا : اخبار سیاست خارجی - نشریه "وال ...



حمله 12 قایق دزدان دریایی به نفتکش ایرانی , روز نیروی دریایی , فرمانده نیروی دریایی سپاه


اخبار سیاست خارجی - نشریه "وال استریت ژورنال" مدعی شد ادعای حمله هکرهای ایرانی به نیروی دریایی امریکا

نشریه "وال استریت ژورنال" در ماه سپتامبر گذشته نیز برای نخستین بار ادعای حمله هکرهای ایرانی علیه نهادهای دولتی امریکایی را مطرح کرد.

نشریه امریکایی "وال استریت ژورنال" با انتشار گزارشی مدعی شده که میزان حملات انجام شده توسط هکرهای ایرانی به رایانه های نیروی دریایی امریکا زیاد بوده است.

به گزارش "تدبیر"، این نشریه در ادامه می افزاید :"تعداد حملات سایبری بیش از آن چیزی بوده که پیش از این تصور می شد. به نظر می رسد که هکرها در طول چهار ماه گذشته خود را برای آغاز حمله علیه شبکه رایانه ای کلاسه بندی نشده آماده کرده بودند."

"وال استریت ژورنال" با اشاره به نگرانی های مطرح شده در مورد احتمال حمله هکرهای ایرانی به نهادهای دولتی امریکایی از جمله نیروی دریایی آن کشور می نویسد :"برخی قانونگذاران در مورد تبعات طولانی مدت این موضوع نگران هستند. این در حالیست که دولت "اوباما" نام "مایکل راجرز" را به عنوان رییس جدید آژانس امنیت ملی امریکا معرفی کرده بود. هنوز جلسه استماع او نزد سناتورهای امریکایی برگزار نشده و به نظر می رسد که ماه آینده انجام دهند."

نشریه "وال استریت ژورنال" در ماه سپتامبر گذشته نیز برای نخستین بار ادعای حمله هکرهای ایرانی علیه نهادهای دولتی امریکایی را مطرح کرد.

"وال استریت ژورنال" در ادامه می نویسد :"اکنون نیز "راجرز" از اظهارنظر در این مورد خودداری ورزیده است. مقام های ایرانی نیز پیش از این اظهار داشتند که آن کشور همواره قربانی حملات سایبری از جمله حمله از طریق ویروس "استاکس نت" بوده است که در سال 2010 میلادی کشف شد."

"وال استریت ژورنال" با اشاره به ادعای تازه خود در مورد حمله سایبری توسط ایران می افزاید :"مقام های نیروی دریایی امریکا به مقاطعه کاران خود دستور داده اند تا به حملات انجام شده رسیدگی کنند. مقام های دفاعی امریکایی در مورد مهارت هکرهای ایرانی نیز شگفت زده شده اند."
اخبار سیاست خارجی - تدبیر
 


ویدیو : حمله هکرهای ایرانی به نیروی دریایی امریکا