حمله به صفحه گزینه هدایت استقلال : برنارد سیموندی ، دقایقی بعد از اعلام نامش ...


برنارد سیموندی ، دقایقی بعد از اعلام نامش توسط حسن روشن به عنوان گزینه اول هدایت استقلال ، نامی تازه را در صفحه ویکی پدیایش می بیند ، لقبی دستکاری شده که احتمالا از سوی هواداران رقیب در صفحه او نقش بسته است . ورزش سه: برنارد سیموندی ، دقایقی بعد از اعلام نامش توسط حسن روشن به عنوان گزینه اول هدایت استقلال ، نامی تازه را در صفحه ویکی پدیایش می بیند ، لقبی دستکاری شده که احتمالا از سوی هواداران رقیب در صفحه او نقش بسته است .

این مربی فرانسوی که سابقه سال ها سرمربیگری در قطر را دارد در زمان حضور آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی در الخریطیات هدایت این تیم قطری را برعهده داشت. وی همچنین مدیر فنی تیم ملی بورکینافاسو بوده است.

برنارد سیموندی سرمربی تیم امید قطر، والاهلی نیز بوده و در آخرین تجربه هدایت تیم قسطنطنیه فلسطین را برعهده داشته است او متولد سال 1953 است و در حال حاضر 64 سال دارد .

او که از سوی کمیته ای شامل مسعود معینی، منصور پورحیدری، حسن روشن، علی جباری و به عنوان نامزد اصلی هدایت استقلال انتخاب شده در صورتی به این سمت انتخاب می شود که مدیرعامل آبی پوشان این انتخاب را قبول داشته باشد.

نکته جالب اینکه پس از مصاحبه روشن و اعلام نام او در خبرگزاری ها، هواداران تیم رقیب صفحه ویکی پدیای او را دستکاری کرده اند . کاری که کمتر در این دانشنامه آزاد اینترنتی مشاهده کرده بودیم.

عکس (1) : پرونده حرفه ای برناردو سیموندی که توسط هواداران رقب مورد حمله قرار کرفت.

کد حذف گزینه های تنظیمات صفحه , حمله اینستاگرامی به صفحه طارمی , گزینه‌های پیشنهادی به برانکو برای خط حمله

عکس (2) : پرونده حرفه ای برناردو سیموندی مورد اصلاح قرار گرفته و نام استقلال به تیم های او اضافه شده است .

حمله به صفحه ابرا , حمله سعودی ها به صفحه مهدی طارمی , حمله ایرانیان به صفحه کی روش


ویدیو : حمله به صفحه گزینه هدایت استقلال