حمله به شبکه های اینترنتی ارتش آمریکا : فیگارو ازحملات گسترده به شبکه های اینترنتی، ...


فیگارو ازحملات گسترده به شبکه های اینترنتی، فدرال، شبکه های اینترنتی ارتش آمریکا و همچنین شبکه های اینترنتی غیرنظامی، توسط چین خبر داد و نوشت: این حملات خشم آمریکا را بر انگیخته است. خبرگزاری ایرنا: فیگارو ازحملات گسترده به شبکه های اینترنتی، فدرال، شبکه های اینترنتی ارتش آمریکا و همچنین شبکه های اینترنتی غیرنظامی، توسط چین خبر داد و نوشت: این حملات خشم آمریکا را بر انگیخته است.

به نوشته این روزنامه فرانسوی، بررسی های انجام شده توسط سرویسهای امنیتی آمریکا هویت این حمله کنندگان را چینی مشخص کرد.

بنا بر گزارش فیگارو، قبلا نیز در برنامه های هواپیماهای جنگی ۳۵ F ، بعلت تاخیر و آسیبهای جدی قطعات، اختلالات زیادی ایجاد شده بود. به نوشته این روزنامه ۸۰ درصد قطعات این هواپیماها ساخت چین است.

براساس این گزارش، بر اساس تحقیقات به عمل امده در پنتاگون، از نظر کارشناسان آمریکایی، بین ۵ تا ۱۰ سال آینده جنگی بین چین و آمریکا درخواهد گرفت.

شبکه سی.ان.ان نیز روز چهارشنبه هفتم مرداد اعلام کرده بود که پنتاگون تایید کرد اواخر هفته گذشته برخی فعالیت های مشکوک در شبکه رایانه ای این وزارتخانه شناسایی و به دنبال آن دسترسی ژنرال ‘مارتین دمپسی ‘ رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا و صدها مقام نظامی و کارکنان غیرنظامی به ایمیل (پست الکترونیک) اطلاعات طبقه بندی شده قطع شد.


ویدیو : حمله به شبکه های اینترنتی ارتش آمریکا