حلقه جنجال برانگیز همسر مارک زوکربرگ : مارک زوکربرگ، موسس شبکه اجتماعی فیس ...


مارک زوکربرگ، موسس شبکه اجتماعی فیس بوک، اخیراً مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است که او را به دلیل خساست در برگزاری مراسم ازدواجش محکوم می کنند.    

پادشا: مارک زوکربرگ، موسس شبکه اجتماعی فیس بوک، اخیراً مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است که او را به دلیل خساست در برگزاری مراسم ازدواجش محکوم می کنند. زوکربرگ شنبه گذشته طی مراسمی ساده در خانه خود  با پرینسیلا چان، که اصالت چینی دارد، ازدواج کرد. لباس عروس بسیار معمولی بوده و حتی حلقه ازدواج یاقوت داری که زوکربرگ، این میلیاردر مشهور برای همسرش انتخاب کرده است بسیار "ساده" بوده است. چنین اقدامی از سوی فردی با این همه ثروت، تعجب همه را برانگیخته است ولی یکی از کارشناسان می گوید در فرهنگ آسیایی یاقوت ها بسیار ارزشمند و محبوب هستند و می توانند به طور بالقوه از الماس گرانبها تر باشند.

به گزارش پادشا؛ به برکت سایت فیس بوک که روز به روز بر محبوبیتش افزوده می شود، زوکربرگ در حال حاضر ثروتی معادل 20 میلیارد دلار دارد و اگرچه در کل فردی صرفه جو و اقتصادی نگر است، ولی این احتمال وجود دارد که حلقه ای که به همسرش هدیه کرده است خاص و ارزشمند باشد. روز چهارشنبه خانم چان در حال نشان دادن حلقه ازدواج خود به یکی از دوستانش مشاهده شده است. اگرچه طراح و قیمت حلقه فاش نشده است، یک کارشناس جواهرشناسی  بهای این حلقه را بالاتر از 100000 تخمین زده است.

مارک زوکربرگ , همسر مارک زاکربرگ , جنجال برانگیز

یکی از کارشناسان به نام مایکل آرنستین می گوید " این یاقوت کوچک است ولی یاقوت ها می توانند بسیار گرانبها باشند. یاقوتی با آن اندازه بین 20000 تا 100000 دلار قیمت دارد. بهای یاقوت به کیفی آن بستگی دارد، و کیفیت این یاقوت را در عکس نمی توان تعیین کرد. اما از ظاهر آن بر می آید که ارزشی معادل  100000 دلار داشته باشد. اما اینکه زوکربرگ یاقوت را انتخاب کرده است تعجبی ندارد چون رنگ قرمز در آسیا از معنا و احساس بیشتری برخوردار است. شاید همسر چینی آمریکایی زوکربرگ این یاقوت را نشانه ای از فرهنگ چینی می داند. یاقوت سمبل عقل و خرد است و برای کسی که به تازگی از دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل شده بسیار مناسب است. ضمن اینکه زوکربرگ و همسرش بسیار محافظه کار هستند و بنابراین حلقه ای را انتخاب نکرده اند که جلب توجه کند. زوکربرگ همسرش را دوست دارد و مسلماً هرچیزی را که او بخواهد تهیه خواهد کرد، اما شاید خانم چان یک حلقه سنتی مانند حلقه مادربزرگش می خواسته است."

با این وجود یکی دیگر از کارشناسان  گوید بعضی یاقوت ها خالص نیستند ولی چون مدت ها پیش تولید شده اند ناخالصی آنها قابل تشخیص نیست. در بازار یاقوت های جعلی زیادی وجوددارد که تنها یک کارشناس خبره یا یک جواهرشناس می تواند آنها را تشخیص دهد.

در حال حاضر لباس عروسی پریسیلا چان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مطمئناً از این پس یاقوت نیز طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد.  


ویدیو : حلقه جنجال برانگیز همسر مارک زوکربرگ