حلقه ازدواج اوباما دردسرساز شد+تصاویر : اوباما در حرکتی توهین‌آمیز، پیش از ...



اوباما در حرکتی توهین‌آمیز، پیش از دست دادن با گروهی از جوانان آرژانتینی حلقه ازدواجش را مخفی کرد.

به گزارش افکارنیوز، روزنامه انگلیسی «دیلی میرور» با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: با سفر اخیر «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، به آرژانتین برگ جدیدی از مناسبات میان واشینگتن و بوئنوس آیرس گشوده شد؛ اما حرکت شرم‌‌آور اوباما پیش از دست دادن با گروهی از جوانان آرژانتینی انتقادات رسانه‌ها و کارشناسان سیاسی این کشور را به دنبال داشته است.
 
به تازگی ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد اوباما پیش از دست دادن با گروهی از جوانان آرژانتینی و ظاهراً به توصیه محافظان شخصیش بلافاصله حلقه ازدواج خود را از انگشتش خارج کرده و آن را در جیب شلوارش می‌گذارد. نگارنده گزارش معتقد است تماشای این ویدیو باعث شرمساری اوباما خواهد شد.
 
کارشناسان سیاسی و رسانه‌های آرژانتین معتقدند حرکت توهین‌آمیز اوباما احساس واقعی وی را نسبت به مردم آرژانتین افشا کرد. یک آرژانتینی در صفحه توییتر خود نوشت: این است اعتمادی که اوباما نسبت به آرژانتینی‌ها دارد. او از ترس دزدیده شدن حلقه ازدواجش، آن  را در جیبش مخفی می‌کند. یکی دیگر از کاربران اینترنتی اهل آرژانتین نیز در صفحه توییتر خود نوشت: «دیدید اوباما چطور پیش از دست دادن با جوانان آرژانتینی حلقه‌اش را از انگشت خود خارج کرد؟ او فکر می‌کند ما مشتی راهزن هستیم.» یکی از پایگاه‌های خبری آرژانتین نیز حرکت اوباما را وحشتناک توصیف کرد.

 سفر رسمی هفته گذشته اوباما به آرژانتین نخستین سفر یک رئیس‌جمهور آمریکا به این کشور در دو دهه اخیر بود.

 

تصاویر مدل حلقه نامزدی و ازدواج , تصاویر مدل حلقه ازدواج , حلقه ازدواج

 

مدل حلقه ازدواج , حلقه ازدواج مردانه , حلقه ازدواج ست

 

خرید حلقه ازدواج , حلقه ازدواج با قیمت , حلقه ازدواج در کدام دست است؟

 

حلقه های ازدواج , خرید اینترنتی حلقه ازدواج , تاریخچه حلقه ازدواج

 

اخبار بین الملل - افکارنیوز

 


ویدیو : حلقه ازدواج اوباما دردسرساز شد+تصاویر