حلافی: دلیل خودکشی ام عابدینی بود! : بعد از اینکه مدیرعامل باشگاه داماش مدعی ...


بعد از اینکه مدیرعامل باشگاه داماش مدعی شد سعید حلافی به قصد دوپینگ آن همه قرص را خورده بود نه خودکشی، حالا او به صحبت های عابدینی واکنش نشان می دهد: «من نمی خواستم راجع به ایشان حرفی بزنم اما باید از خودم دفاع کنم.           روزنامه گل: بعد از اینکه مدیرعامل باشگاه داماش مدعی شد سعید حلافی به قصد دوپینگ آن همه قرص را خورده بود نه خودکشی، حالا او به صحبت های عابدینی واکنش نشان می دهد: «من نمی خواستم راجع به ایشان حرفی بزنم اما باید از خودم دفاع کنم. دلیل تصمیم برای خودکشی هم به بی محلی آقای عابدینی به من برمی گردد. چند بار به دلیل مشکلات مالی به دیدار عابدینی رفتم و به ایشان پیغام دادم که مشکل خانوادگی و نیاز به کمک دارم که آقای عابدینی به عنوان مدیرعامل باشگاه می گفت حلافی را نمی خواهم ببینم، باز هم به دفتر او رفتم و باز هم ایشان پیغام داد که نمی خواهدمن را ببیند. به نظر شما این کار درست است؟»

حلافی نیمکت نشینی اش در داماش را دستور شخص عابدینی و برنامه ریزی شده می داند: «گفتم شاید سرش شلوغ است و به همین دلیل تماس تلفنی گرفتم اما باز هم تماسم را رد کرد. سپس مشکلاتم را از طرق مختلف به گوش ایشان رساندم اما هیچ کاری انجام نداد و بعد متوجه شدم که یکی از مدیران تیم ما به ایشان اطلاعات غلط می دهد و به عابدینی می گوید که من خوب تمرین نمی کنم. شما می توانید از تک تکبازیکنان داماش بپرسید که من بهترین در تمرینات تیم بودم. حتی آقایان یک هفته من را دور زمین دواندند تا خسته و عصبی بشوم و بعد تصمیم به جدایی بگیرم. حتی سرپرست تیم با یکی از بازیکنان در هنگام تمرین حرف می زد و می گفت عابدینی گفته آنقدر حلافی را پشت خط بازی نگه دارید تا زود از کوره در برود و عصبی شود تا نیم فصل بتوانیم او را از داماش بیرون بیندازیم.»

دلیل خودکشی سربازان , خودکشی هستی، دختر 11 ساله به دلیل ازدواج اجباری , دلیل خودکشی هیتلر

بازیکن اهوازی داماش ادعای عابدینی درمورد دوپینگ را ساختگی و غیرمنطقی می داند: «من نمی دانم اما گفتم می خواستم خودکشی کنم. بازیکنی که می داند بازی نمی کند و در لیست 18 نفره نیست چرا باید دوپینگ کند؟ بازیکنی که پول ندارد مشکل خانوادگی اش را حل کند چطور باید قرص دوپینگ بخرد؟ اصلا دوپینگ به چه درد می خورد؟ وقتی که من انرژی دارم و خدا این انرژی را به من داده چرا باید دوپینگ کنم. اگر کسی بخواهد دوپینگ کند یک قرص یا دو قرص می خورد نه اینکه 95 قرص را به یکباره بخورد. من باز هم می گویم فقط می خواستم خودکشی کنم و این موضوع را هیچ جا تکذیب هم نکرده ام.»

او برای عابدینی ابراز تاسف می کند که برای فرار از مسئولیت این اتفاق، حرف های دروغ به زبان می آورد: «دلیل خودکشی من بی محلی آقایان و بدی هایی که به من کردند و تهمت هایی که به من زدند بود. واقعا برای عابدینی متاسفم که گفته من به خاطر عشق و عاشقی و مشروبات الکلی این کارها را انجام داده ام. من برای ایشان متاسفم که گفته من در خیابان دست به کارهای عجیب و غریبی زده ام. من همیشه بعد از تمرینات داماش به خانه هیچ دوست و رفیقی نمی روم و آن روز هم در خوابگاه بودم.»

بازیکن سابق پرسپولیس از وضعیت بد روحی خود قبل از خودکشی می گوید: «جالب است بدانید وقتی هم که من در بیمارستان بودم آقایان حتی یک تلفن نزدند که حال من را بپرسند و بگویند زنده ام یا مرده. حالا ببینید قبل از این دیگر چه ماجراهایی بود. من به خاطر آقایان یک روز کامل در خیابان های رشت راه می رفتم و گریه می کردم که چرا اینها با توجه به پیشنهادهایی که داشتم من را به داماش آوردند و چرا این بلاها را سر من می آورند.»

حلافی برخلاف صحبت های عابدینی می گوید قرص دیازپام خورده نه چیز دیگری: «اینقدر آقایان دروغ گفتند که حتی خانواده ام به منشک کردند و تمام مردم ذهنیت شان به من تغییر پیدا کرده بود که من چیزی مصرف کرده ام. به نظرم آقای عابدینی باید به جای حرف های بی اساس شفاف سازی کند و برای حرف هایش دنبال مدرک باشد. عابدینی هیچ مدرکی برای حرف هایش ندارد و حتی اسم قرصی که آورده کاملا اشتباه است چون خود پزشکان هم نمی دانند که من چه قرصی را مصرف کرده بودم. من قرص دیازپام خوردم آقای عابدینی نه قرص هایی که شما اسمش را می گویید و قصدم خودکشی بوده نه خوشگذرانی، این را در جریان باشید.»

گویا داماشی ها برای فشار آوردن به حلافی از پرداخت پول به او خودداری می کردند: «درست است به همه بازیکنان پول داده بودند اما من وقتی به بانک رفتم متوجه شدم پولی به حساب من نیامده است. می خواستم این پول را برای خانواده ام بفرستم تا برخی مشکلاتم حل شود. وقتی این شرایط را دیدم منهم به باشگاه و خانه دوستم دهقانی رفتم و از آنها حلالیت طلبیدم. حتی دوستانم به من گفتند ناراحت نباش، گریه نکن دنیا به آخر نرسیده ولی من بغض عجیبی داشتم و نمی توانستم این موضوع را تحمل کنم. به همین دلیل 95 قرص را خوردم ودر خیابان 104 گلسار بیهوش شدم اما بچه ها به دادم رسیدند و من را به بیمارستان بردند. من از آقای دهقان و خدابنده لو تشکر می کنم که به داد من رسیدند.»


ویدیو : حلافی: دلیل خودکشی ام عابدینی بود!