حقیقی: یک گل برای استقلال کنار گذاشته ام : رضا حقیقی که گفته می شد دربی تهران ...


رضا حقیقی که گفته می شد دربی تهران را از دست می دهد، این موضوع را رد کرده و ادعا می کند از همین حالا یک گل برای استقلالی ها کنار گذاشته است. روزنامه تماشا: رضا حقیقی که گفته می شد دربی تهران را از دست می دهد، این موضوع را رد کرده و ادعا می کند از همین حالا یک گل برای استقلالی ها کنار گذاشته است.

هافبک جوان پرسپولیس درباره شرایطش در دوران مصدومیت به تسنیم گفت: «ان شاءالله از 2 هفته آینده توانایی حضور در زمین را خواهم داشت و اگر خدا بخواهد از بازی با فولاد می توانم در خدمت پرسپولیس باشم. خوشبختانه با نظر پزشکان می توانم در هفته هشتم و دربی به میدان بروم و از همین جا اعلام می کنم یک گل زیبا برای استقلال کنار گذاشته ام. می خواهم تا بازی فولاد خودم را به شرایط مسابقه برسانم تا در لیست تیم ملی هم باشم.»

آیا پول کنار گذاشته شده برای فطریه را میتوان جابجا کرد؟ , قرض کنار گذاشته شده , راه کار های پیشنهادی برای کنار آمدن با کوررنگی

او از نفت و گل محمدی تمجید کرده و اعتقاد دارد تیمش جمعه بازی سختی مقابل این تیم خواهد داشت: «مسابقه سختی داریم. من فیلم بازی نفت مقابل استقلال خوزستان را دیدم، آنها تیم هماهنگی هستند و مهاجمان قدرتمندی دارند ضمن اینکه شناخت آقای گل محمدی از پرسپولیس هم کار را سخت تر می کند. گل محمدی یکی از مربیان خوب ایران است و امیدوارم او جز 2 بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس در دیگر مسابقه ها موفق باشد.»

حقیقی از همین حالا منتظر حضور خلعتبری در پرسپولیس است: «قدم خلعتبری روی چشم، او بازیکن خوبی است که تمام تیم ها آرزوی داشتنش را دارند و کارش درست است. جدا از بحث فنی، در این قضیه بحث ملی مطرح است و نباید بگذاریم. او در لیگ مجعول امارات بازی کند. یک میلیون دلار ارزش این کار را دارد، فوتبالیست ها هر چه می گیرند حقشان است.»


ویدیو : حقیقی: یک گل برای استقلال کنار گذاشته ام