حضور در بازی های اسلامی به صلاح نیست : حسین رضازاده می گوید فدراسیون وزنه برداری ...


حسین رضازاده می گوید فدراسیون وزنه برداری از کمیته ملی المپیک خواسته تا درباره اعزام تیم به بازی های اسلامی بیشتر تحقیق کند.  حسین رضازاده می گوید فدراسیون وزنه برداری از کمیته ملی المپیک خواسته تا درباره اعزام تیم به بازی های اسلامی بیشتر تحقیق کند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره اعزام تیم به بازی های اسلامی در عربستان توضیح داد. رضازاده در این باره گفت:« چند هفته قبل نامه ای را از کمیته ملی المپیک برای ما فرستادند و اعلام کردند مسابقاتی با نام بازی های کشورهای اسلامی در بهمن ماه ، در کشور عربستان برگزار می شود.

بر همین اساس از اعضای کادرفنی تیم ملی خواستیم تا تیم را برای اعزام به این بازی ها آماده کنند. البته چند روز قبل ما با کمیته ملی المپیک تماسی مجدد گرفتیم و توضیح دادیم که این بازی ها با نام بازی های اسلامی و در 20 رشته برگزار می شود و آنها هم گفتند فعلا باید روی اعزام تیم بیشتر مطالعه کنند.»

رضازاده ادامه می دهد:« به شخصه اعتقاد دارم ، حضور ما در بازی هایی که قبلا قرار بوده میزبانی اش با ایران باشد اما به یکباره بر سر نام خلیج فارس ، در انجامش مشکل سازی کردند ، کار خیلی درستی نیست و به همین دلیل هم بود که خواستیم دوباره در این باره کسب تکلیف شود. البته ما یک فدراسیون ورزشی هستیم و تابع نظرات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هستیم. اگر آنها تکلیف کنند ، در بازی ها شرکت می کنیم.»

رضازاده درباره اوضاع وزنه برداران هم گفت:« همین حالا که با هم حرف می زنیم ، بهادر مولایی و سعید محمدپور در اردوی آمادگی برای اعزام به تورنمنت روسیه هستند و سطح آمادگی شان هم خوب است. باقی بچه ها هم از 10 روز دیگر استارت می زنند برای المپیک و امیدوارم این بار در المپیک بچه های وزنه برداری بتوانند خوش بدرخشند و بتوانیم شگفتی ساز باشیم.»

منبع: خبرآنلاین


ویدیو : حضور در بازی های اسلامی به صلاح نیست