حسام نواب‌ صفوی به «کلاه پهلوی» می‌آید : با پخش قسمت چهل و سوم سریال تلویزیونی ...


با پخش قسمت چهل و سوم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»، بازی حسام نواب صفوی در این سریال آغاز خواهد شد. خبرگزاری ایسنا: با پخش قسمت چهل و سوم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»، بازی حسام نواب صفوی در این سریال آغاز خواهد شد.

او ایفاگر نقش تاجری جوان به نام سیروس است که حضور وی در قسمت‌های باقیمانده سریال، تغییراتی را در روابط شخصیت‌های سریال ایجاد خواهد کرد.

در قسمت چهل و سوم کلاه پهلوی بینندگان شاهد حضور پری و پریوش در مزون مادام بلانش خواهند بود. این دو خواهر پس از فرار از سامان و حضور در تهران، در این مزون مشغول به کار شده‌اند.

حسام نواب صفوی , اینستاگرام حسام نواب صفوی , حسام نواب صفوی و همسرش

همچنین در ادامه سریال با تلاش حاجی خان و موافقت جواشیر، میرزا رضا یک هفته مرخصی می‌گیرد و به سامان می‌آید. همچنین بینندگان «کلاه پهلوی» در این قسمت شاهد حضور کوتاه مرحوم ابراهیم بحرالعلومی بازیگر نقش حاج حسین در این قسمت خواهد بود.

مرحوم بحرالعلومی شنبه، 19 مرداد ماه در اثر عارضه قبلی درگذشت. وی در این سریال نقش «حاج حسین» یکی از بازاریان شهر سامان را ایفا کرده بود.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه‌کنندگی «محمد‌رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می‌گذرد.

پخش «کلاه پهلوی» تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت.


ویدیو : حسام نواب‌ صفوی به «کلاه پهلوی» می‌آید