حزب موتلفه را بازاری ها نمی گردانند :       حبیبی: حزب موتلفه را بازاری ها ...



 

 

فروشگاه بازاری , طرز تهیه کباب کوبیده بازاری , تهیه ی ترشی بازاری

 

حبیبی:

حزب موتلفه را بازاری ها نمی گردانند

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: یك سری شایعات وجود دارد كه می‌گویند حزب موتلفه را بازاری‌ها می‌گردانند اما این اشتباه است چرا كه تركیب حزب یك تركیب كاملا متنوع و از تمامی اقشار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد نبی حبیبی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسوولان حزب موتلفه اسلامی با مدیران رسانه‌ها، خاطرنشان كرد كه هر سه سال یكبار كنگره 1000 نفری حزب موتلفه از سراسر كشور جمع می‌شوند و اعضای هیات رییسه را انتخاب می‌كنند.

دبیركل حزب موتلفه گفت: حزبی كه گوشه عزلت گزیند به نظر ما اصلا حزب نیست.

وی به نحوه اطلاع‌رسانی و تعامل حزب موتلفه با رسانه‌ها اشاره كرد و گفت: ما بنا داریم علاوه بر جلسات داخلی حزب ، جلساتی را نیز با حضور نماینده رسانه ها برگزار كنیم.

حبیبی با بیان اینكه ما برای سیستمی اداره شدن حزب سرمایه‌گذاری كرده‌ایم، گفت: اتكای حزب به یك فرد و یا افراد محدود نیست چرا كه معتقدیم اتكا به افراد محدود برای حزب خطرناك است.

وی ادامه داد: ساختاری كه طراحی شده و كار كارشناسی بر روی آن انجام گرفته است تا 10 الی 15 سال آینده پاسخگو است و آینده حزب برای چشم‌انداز 15 ساله در شورای مركزی این حزب تصویب شده است.

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب باید دارای توان ایدئولوژیك، برنامه‌ریزی و كادرسازی باشد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه عضوگیری در حزب موتلفه اشاره كرد و گفت: برای عضو گیری یك سری فرم‌های چاپ شده وجود دارد كه پس از پر كردن آن و انجام كار گزینشی، عضو پذیرفته می‌شود.

وی با بیان اینكه اگر حزبی كادرسازی جوانگرایانه نكند حكم مرگ خود را امضا كرده است، تصریح كرد: مساله جوانگرایی باید همراه كادرسازی صورت گیرد و باید به گونه‌ای باشد كه روش پیشرفت آن به روش پله‌ای مانند از سربازی به سرداری رسیدن باشد.


ویدیو : حزب موتلفه را بازاری ها نمی گردانند