حرکت غیر اخلاقی مجله فرانسوی، خشم خاندان سلطنتی را برافروخت!+تصاویر : حریم ...



حریم خصوصی زندگی افراد مشهور و سران کشورها، از دیرباز تاکنون دستخوش افراد سودجو قرار می گرفته است.
پس از رسوایی اخلاقی پرنس هری و انتشار عکسهای عریان وی در میهمانی ناشایست لاس وگاس، اینبار مجلات و رسانه های غربی دست به اقدامی زدند که باردیگر  موجبات خشم درباریان انگلیس فراهم شد.

روز جمعه در حالی که یک مجله فرانسوی عکسهایی نیمه عریان از عروس خاندان سلطنتی انگلیس را برای اولین بار منتشر کرده بود، موجب شد تا اعضای خاندان سلطنتی از مجله فرانسوی کلوزر شکایت کرده و مدیران شان را پای میز محاکمه ببرند.

پس از انتشار این تصاویر، سایر رسانه ها نیز به تقلید از حرکت غیر اخلاقی این مجله، دست به انتشار این تصاویر کاملا خصوصی زدند.مجله ایتالیایی هم که روز گذشته ،تهدید به انتشار این تصاویر کرده بود، صبح امروز این عکسها به انضمام تعدادی تصاویر دیگر از آنها را در صفحات ویژه خود منتشر کرده و انرا به معرض دید عموم قرار داد.

گفته می شود این تصاویر زمانی از پرنس ویلیام و همسرش گفته شده که آنها در ویلای شخصی شان در جنوب فرانسه به سر می بردند.همچنین زاویه ای که عکاس این تصاویر از انها عکس تهیه کرده است نیز طبق نظر کارشناسان مشخص شده و پلیس اینترپل به دنبال شکایت خاندان سلطنتی به پلیس انگلیس در جستجوی عکاس این تصاویر غیر اخلاقی است

رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف تصاویر , تصاویر جدید میراندا کر روی مجله elle , تصاویر ضد ایرانی در مجله نشریه

خاندان سلطنتی جهان , مجله به فرانسوی , حرکت غیر اخلاقی ورزشکار انگلیسی

مجله خبری , مجله اینترنتی , مجله کافه

منبع:روزگارنو


ویدیو : حرکت غیر اخلاقی مجله فرانسوی، خشم خاندان سلطنتی را برافروخت!+تصاویر