حرف های م.د که گفته می شود در پارتی دستگیر شده : من نمی دانم از چه چیزی حرف ...



بازیگرانی که در پارتی دستگیر شدند , رای دادگاه برای ٧ بازیگر دستگیر شده در پارتی شبانه اعلام شد , ٧ بازیگر دستگیر شده در پارتی شبانه

من نمی دانم از چه چیزی حرف می زنید.یک جمله می گویم و تمام؛ در پارتی که صحبتش را می کنید من حضور نداشته ام. خواستم شکایت کنم ولی اسم من نبود.

انتشار خبر بازداشت یکی از بازیکنان لیگ برتر، بازتاب گسترده ای داشت. مطابق معمول با انتشار اینگونه اخبار،گمانه زنی ها درباره نام و هویت افراد شدت گرفت و نزدیک ترین فرد،م.د بود که بسیاری را به یک گزینه مشخص رهنمون ساخت؛مهدی دغاغله.


کاپ با این بازیکن تماس گرفت و پاسخ های او را شنید:

*آقای دغاغله؛این موضوع که می گویند ...
(صحبت ما را قطع می کند)آقا لابد می خواهید بدانید من دستگیر شده ام یا نه؟بله دستگیر شدم،الان از بازداشتگاه حرف می زنم.صدایم واضح است؟...خدا نگذرد از کسانی که این حرف ها را درست کردند.از صبح هزار تا تلفن از دوست و غریبه داشتم.تلفنم 7 بار شارژ تمام کرد.برای همه باید توضیح بدهم آقا من نیستم.من م.د نیستم.
 
*مثل اینکه خیلی تحت فشاری.
نباید باشم؟از پرسپولیس به فولاد رفتم.کلی امید و آرزو داشتم که اینجا جبران می کنم و حاشیه ها رهایم می کنند. باز اینجا هم این بحث ها می شود.نمی دانم چه کنم.بدترین روز زندگی ام را سپری کردم.خیلی بد بود.خیلی سخت بود.امیدوارم آدم ها موقع قضاوت وجدان داشته باشند.هزار تا م.د داریم.یکی اش من.چرا سراغ آنها نرفتند؟
 
*ولی کدهای مطلب به شما می خورد!
من نمی دانم از چه چیزی حرف می زنید.یک جمله می گویم و تمام؛ در پارتی که صحبتش را می کنید من حضور نداشته ام. خواستم شکایت کنم ولی اسم من نبود.بهتر است تمام کنیم.بهتر است این موضوع را فراموش کنیم.باید از مدیران فولاد تشکر کنم که واقعا در این روزهای سخت من را حمایت کردند.هیچ وقت لطف آنها را فراموش نمی کنم.خداحافظ شما.


*ولی..
ببخشید.خداحافظ!

 

اخبار ورزشی - کاپ

 


ویدیو : حرف های م.د که گفته می شود در پارتی دستگیر شده