حرف های تند و تیز «حمید عسگری» در رادیو : خواننده سه گانه «کما» سه شنبه شب ...


خواننده سه گانه «کما» سه شنبه شب با حضور در یک برنامه رادیویی اظهارات جالب توجهی را بر زبان آورد تماشا:خواننده سه گانه «کما» سه شنبه شب با حضور در یک برنامه رادیویی اظهارات جالب توجهی را بر زبان آورد:

حمید عسگری که در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش «سرنوشت» است، به برخی سیاست های موسیقی، چهره های حاضر در بازار و اتفاقات حول و حوش موسیقی واکنش نشان داد.

بخش هایی از صحبت های این خواننده را می خوانید:

- آلبوم بهنام صفوی خیلی خوب بود و پرفروش ترین آلبوم سال انتشارش هم بود و من هم در یکی از گفت و گوهایم به این خواننده بابت انتشار این اثر خوب و استاندارد تبریک گفتم. متاسفانه این روال که در شاخه های هنری مختلف، چهره ها هرگز سعی در تعریف از دیگر چهره ها ندارند، روند نادرست و غلطی است که من به شدت در این باره موضع دارم و اعتقادم این است که همیشه باید از کارهای خوب دفاع کرد.

حمید عسگری , حمید عسگری و همسرش , همسر حمید عسگری

- همه قطعاتی که من اجرا می کنم به نوعی حرف دل خود من است. حالت دومی هم هست حرف دل مردم جامعه و دوستان و دور و بری هایم است. موسیقی در کشور ما حدود بیست سال تعطیل بوده و همین باعث شده که موسیقی که این روزها به نام موسیقی به خورد مردم داده می شود، موسیقی جدی و قوی نباشد. ما کیلومترها با استانداردهای جهانی فاصله داریم.

- هر کسی که مخاطب موسیقی من است به خوبی می داند من استقلالی هستم و از آنجایی که اکثر آدم هایی که جنوبی الاصل هستند، خون آبی در رگ هایشان است، ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم!

- امیر قلعه نویی در استقلال خوب نتیجه گرفته و همین به نظرم برای خوب جلوه دادن کارنامه کاری یک مربی خوب است ولی به شخصه همیشه دوست داشته ام که مربی در استقلال باشد که حاشیه کمتری داشته باشد.

- ناصر حجازی را از زمان نوجوانی دوست داشتم. مخصوصا زمانی که ایشان مربی استقلال شدند، این علاقه چند برابر شد. آقای حجازی نیازی به تعریف و تمجید من و شما ندارند. خدا رحمتشان کند. جزو افتخارات من بود که چند هفته قبل از فوتشان در محل باشگاه استقلال با ایشان دیداری داشتم. واقعا ناصر حجازی انسان بزرگواری بود. همان طرز فکری که من درباره ایشان داشتم در مواجهه حضوری با ایشان هم به حقیقت پیوستند. خدایش بیامرزد.


ویدیو : حرف های تند و تیز «حمید عسگری» در رادیو