حذف روبین کازان و آژاکس از لیگ اروپا، یوونتوس و ناپولی به یک هشتم صعود کردند :



سردار ازمون روبین کازان , سردار آزمون روبین کازان , قطعیت جدایی سردار آزمون از روبین کازان


اخبار ورزشی - حذف روبین کازان و آژاکس از لیگ اروپا، یوونتوس و ناپولی به یک هشتم صعود کردند

روبین کازان و آژاکس با شکست برابر حریفان خود از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بازماندند اما یوونتوس و ناپولی به دور بعد صعود کردند.

به گزارش ایسنا ، دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با انجام شانزده دیدار به پایان رسید و تکلیف تیم های صعود کرده به دور بعد مشخص شد.

روبین کازان که در دیدار رفت به تساوی یک بر یک برابر رئال بتیس دست یافته بود در دیدار برگشت که در روسیه برگزار شد ناامید کننده ظاهر شد و با دو گل تن به شکست داد تا در مجموع با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کند و از صعود به دور بعد بازماند.

در این دیدار سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین کازان در ترکیب تیمش به میدان نرفت.

در یکی از حساس‌ترین بازیها یوونتوس که در خانه ترابوزان اسپور به میدان رفت کار راحتی پیش رو داشت و موفق شد با دو گل از سد این تیم ترکیه‌ای بگذرد تا با توجه به پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت در مجموع با پیروزی چهار بر صفر جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

گل‌های یوونتوس را در این دیدار آرتور ویدال در دقیقه 18 و پابلو اوسوالدو در دقیقه 33 به ثمر رساندند.

ناپولی دیگر تیم ایتالیایی که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا شانس خود را در لیگ اروپا آزمایش می کند با پیروزی برابر سوانسی همچون یوونتوس به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. شاگردان رافا بنیتس اسپانیایی که در ورزشگاه خانگی خود برابر سوانسی پذیرایی کردند موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند تا با توجه به تساوی بدون گل در دیدار رفت جواز صعود به دور بعد را به دست آوردند.

برای ناپولی در این دیدار خانگی لورنزو(17)،گونسالو هیگواین(78) و اینلر در دقیقه 90 گلزنی کردند.

والنسیا که در دیدار رفت با دو گل دیناموکیف را در اوکراین شکست داده بود در دیدار برگشت که در مستایا برگزار شد به تساوی بدون گل دست یافت تا همچون رئال بتیس به دور بعد راه‌ یابد.

اما در یکی از جذاب ترین بازیها فرانکفورت در ورزشگاه خانگی خود به تساوی سه بر سه برابر پورتو دست یافت. دیدار رفت دو تیم که در پرتغال برگزار شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا در مجموع این نماینده پرتغال باشد که با خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

اما یکی از ناکامان این مرحله تیم سرشناس لاتزیو بود که نتوانست از پس لودوگورتس بلغارستان برآید و حذف شد. لاتزیو که در دیدار رفت با یک گل در ورزشگاه المپیکو شکست خورده بود در دیدار برگشت که در بلغارستان برگزار شد به تساوی سه بر سه دست یافت تا در مجموع با نتیجه چهار بر سه از صعود به دور بعد بازماند.

تاتنهام که در دیدار رفت با یک گل برابر دنیپرو دنیپروپ اوکراین تن به شکست داده بود در دیدار برگشت در وایت هارت لین جبران کرد و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و به جمع شانزده تیم راه یافته به دور بعد پیوست.

آژاکس یکی دیگر از ناکامان این مرحله بود که شکست تحقیر آمیزی را برابر رد بول سالزبورگ متحمل شد و از دور رقابت‌ها حذف شد. شاگردان فرانک دی بوئر در دیدار رفت که در هلند برگزار شد با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر تن به شکست دادند تا عملا شانسی برای صعود نداشته باشند. آنها در دیدار برگشت خواستند که آبرو داری کنند اما بازهم ناامیدکننده ظاهر شدند و با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کردند تا در مجموع با نتیجه تحقیر آمیز شش بر یک از دور رقابت‌ها کنار روند.

نتایج دیگر دیداها
شاختار یک- ویکتوریا پلژن 2(ویکتوریا پلژن به دور بعد راه یافت)

آلکمار یک- اسلووان لیبرتس یک( آلکمار به دور بعد راه یافت)

بنفیکا سه- پائوک صفر(بنفیکا به دور بعد راه یافت)

فیورنتینا یک – اسبرگ یک(فیورنتینا به دور بعد راه یافت)

گنگ صفر- آنژی 2(آنژی به دور بعد راه یافت) 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو : حذف روبین کازان و آژاکس از لیگ اروپا، یوونتوس و ناپولی به یک هشتم صعود کردند