حذف بوش از تبلیغات برای پاک‌کردن خاطرات برادر : جب بوش نامزد انتخابات آینده ...



چطور از روانشناسی تبلیغات برای مسحور کردن مشتری استفاده کنیم , کد ایرانسل برای فعال کردن تبلیغات , فعال کردن تبلیغات پیامکی برای همراه اول

جب بوش نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای پاک کردن خاطرات بد جنگ افروزی های دوران برادرش در اذهان مردم آمریکا، از به کارگیری نام خانوادگی اش در پوسترهای تبلیغات خودداری کرد.

به گزارش ایرنا، با گذشت 6 ماه ازاعلام کاندیداتوری جب بوش، پسر و برادر دو رئیس جمهوری سابق آمریکا، وی از روز دوشنبه به صورت رسمی وارد عرصه تبلیغات شد.

جب بوش 62 ساله نامزد حزب جمهوری خواه که نام خانوادگی بوش را به یدک می کشد، روز دوشنبه با سخنرانی در دانشگاه «دید» در نزدیکی محل اقامت خود در جنوب کالیفرنیا - ایالتی که وی زمانی فرماندار آنجا بود- با حذف نام خانوادگی بوش از پوسترهای انتخاباتی خود، خبرساز شد.

وی که به عنوان پسر و برادر دو رئیس جمهوری سابق آمریکا در اذهان عمومی آمریکا شناخته شده، با حذف نام خانوادگی اش و استفاده از پوستر «جب و علامت تعجب(جب!)» رسما وارد عرصه تبلیغات ریاست جمهوری شده و در تلاش است پیام معناداری به رأی دهندگان آمریکایی منتقل کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس حذف نام خانوادگی بوش را به دلیل زنده شدن خاطرات و میراث به جا مانده بر دوش شهروندان آمریکایی از مشکلات دوران ریاست جمهوری برادرش جرج از جمله رنج های جنگ عراق با شنیدن نام بوش عنوان کرده است.

با وجود اختلاف نظرهای اساسی وی همچون در موضوع های مهاجرت و آموزش و پرورش با هم حزبی های محافظه کار حزب جمهوری خواه، وی همچنان مورد حمایت این حزب است به طوری که رقم کمک های جمع آوری شده برای تبلیغات انتخاباتی وی در مدت 6 ماه گذشته، به رکورد شکنی در این عرصه نزدیک شده است.

جب بوش در سفر اروپایی خود که یک هفته به طول انجامید، گفته بود: من قصد تغییر هویت خود را ندارم.


  اخبار  بین الملل  - ایرنا 


ویدیو : حذف بوش از تبلیغات برای پاک‌کردن خاطرات برادر