حجت الاسلام عالمی نژاد درگذشت : حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت ...


حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت نکا عصر روز جمعه بر اثر عارضه قلبی و ریوی دارفانی را وداع گفت. ایرنا: حجت الاسلام موسی عالمی نژاد در سال 1331 در شهرستان نکا متولد شد، وی در حوزه های علمیه مازندران و قم تحصیل و از شاگردان امام راحل و آیت الله گلپایگانی بود و از مکتب این عالمان برجسته کسب فیض کرد.

حجت الاسالم عالمی نژاد از در دوران نوجوانی با اندیشه های امام خمینی (ره) و نهضت و انقلاب اسلامی آشنا شد و به صف نیروهای انقلابی پیوست و برای تبلیغ و گسترش نهضت انقلابی امام راحل آغاز کرد.

وی ازفرهنگیان بازنشسته شهرستان نکا بوده که چندین سال به عنوان روحانی کاروان حجاج بیت الحرام فعالیت داشته است و همچنین به عنوان امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشغول نشر احکام الهی و دینی بوده است.

حجت الاسلام موسی عالمی نژاد ازسال 85 ازسوی حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ، امام جمعه شهرستان نکا به عنوان امام جمعه موقت نکا منصوب شد.

تشییع جنازه این عالم بزرگوار فردا شنبه ساعت 15 عصر از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای این شهرستان انجام و بعد از تشییع و اقامه نماز به امامت حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، آیین خاکسپاری انجام می شود


ویدیو : حجت الاسلام عالمی نژاد درگذشت