حالا گلر اول پرسپولیس کیست؟! : با حضور همزمان نیلسون، علیرضا حقیقی و رضا محمدی ...


با حضور همزمان نیلسون، علیرضا حقیقی و رضا محمدی شاید دایی مثل لیگ دهم به صورت چرخشی هر بازی دروازه بان تیمش را عوض کند. سیستمی که در همان سال هم با انتقادات زیادی روبرو شده بود. روزنامه تماشا: علیرضا حقیقی پس از یک سال و نیم به پرسپولیس بازگشت. این دروازه بان 25 ساله در نیم فصل لیگ یازدهم با انتقالی 1 میلیون و 200 هزار دلاری راهی روبین کازان شد. مبلغ مشهوری که رویانیان ادعا کرد با آن مصطفی دنیزلی و مانوئل ژوزه را به پرسپولیس آورده است.

حقیقی در این یک فصل و نیم، حتی یک بازی رسمی برای روبین کازان انجام نداد تا با پشت سر گذاشتن رسول خطیبی، علی سامره و فرهاد مجیدی ناکام ترین لژیونر اروپایی ایران باشد. حتی محرم نویدکیا که بلافاصله بعد از بستن قرارداد با بوخوم مصدوم شد و یک سال از میادین بیرون ماند، بعد از بازگشت در 10 بازی برای تیمش به میدان رفت.

پنجشنبه با با تایید باشگاه روبین کازان، دروازه بان سابق سرخپوشان با انتقالی قرضی به این تیم بازگشت و قراردادی یکساله امضا کرد. حقیقی بعد از امضای قراردادش، بیانیه ای در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و گفت می خواهد با پرسپولیس به جام جهانی برسد: «شاید برای خیلی از شما هواداران پرسپولیس و آنهایی که همواره به من محبت داشته اند کمی عجیب بود که چرا به حضورم در یکی از تیم های مطرح روسیه و شاید اروپایی پایان دادم و به پرسپولیس برگشتم اما قست و تقدیر من این بوده است که با پیراهن تیم محبوبم راهی جام جهانی برزیل شوم. حتما می دانید که پرسپولیس در جام جهانی 98 دو دروازه بان در تیم ملی داشت و من هم از امروز با این هدف کارم را شروع کردم تا به عنوان عضوی از خانواده سرخ، سال آینده همراه تیم ملی در برزیل 2014 باشم. امیدوارم شما هواداران واقعی پرسپولیس مثل همیشه حمایتم کنید. مطمئن باشیدمن از رقابت نمی ترسم و گوش به فرمان سرمربی تیم هستم تا هر وقت که او صلاح دانست در خدمت تیمم باشم و از تجاربی که در اروپا به دست آوردم برای بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس استفاده کنم. پس به امید یک سال بزرگ و فراموش نشدنی. با هم پشت ما کوهه!»

پرسپولیس , سایت پرسپولیس , حالا خورشید

نیلسون یا حقیقی؟

با حضور همزمان نیلسون، علیرضا حقیقی و رضا محمدی شاید دایی مثل لیگ دهم به صورت چرخشی هر بازی دروازه بان تیمش را عوض کند. سیستمی که در همان سال هم با انتقادات زیادی روبرو شده بود. سرمربی سرخپوشان در لیگ دهم 20 بازی علیرضا حقیقی را درون دروازه تیمش گذاشت و 14 بازی از رحمان احمدی استفاده کرد. در پایان فصل احمدی از پرسپولیس جدا شد و به سپاهان رفت. شایعه شده دایی با حضور حقیقی، مجوز جدایی رضا محمدی و رفتن او به ذوب آهن را صادر می کند تا حداقل دو مدعی شماره یک در تیمش داشته باشد.

نیلسون فصل پیش با 14 کلین شیت در 28 بازی، آمار خوبی داشت. او در بازی های جام حذفی هم در دو بازی با ملوان و ذوب آهن گل نخورد. علیرضا حقیقی هم یکی از دروازه بانان مد نظر کی روش برای حضور در جام جهانی است. شاید حضور در اروپا حتی به عنوان دروازه بان سوم می توانست کی روش را برای بردن حقیقی به برزیل متقاعد کند اما او در صورت نیمکت نشینی در پرسپولیس شانسی برای ملی پوش شدن نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس , اخبار پرسپولیس , دیوث کیست



غلامپور: همه دروازه بان اصلی هستند


بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان پرسپولیس، حاضر نشد درباره دروازه بان اول سال آینده این تیم توضیحی بدهد. او به تماشا گفت همه دروازه بان های پرسپولیس دروازه بان اصلی هستند: «همه دروازه بان هایی که ما داریم دروازه بان اصلی هستند و هر کدام خوب باشند با نظر آقای دایی در ترکیب اصلی قرار می گیرند. البته همه دروازه بانان تیم خوب هستند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا با وجود تجربه لیگ دهم قصد استفاده از همه دروازه بان ها به صورت چرخشی را دارید، گفت: «شما برای ما تعیین تکلیف نمی کنید. شما سوال کردید چه کسی دروازه بان اصلی است، من هم گفتم همه دروازه بانان ما دروازه بان اصلی پرسپولیس هستند. هر بازیکنی خوب و آماده باشد به میدان می رود.»


ویدیو : حالا گلر اول پرسپولیس کیست؟!