حاشیه دیدار استقلال و تیم ملی جوانان : دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی جوانان ...


دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی جوانان با برخورد چهره‌های سرشناس فوتبالی در حال برگزاری است. فارس: در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی جوانان از ساعت 18 آغاز شود این مسابقه با 10 دقیقه تأخیر برگزار شد. بازیکنان تیم استقلال اکثرا ذخیره‌های این تیم هستند و بازیکنان اصلی که صبح امروز تمرین کرده بودند به ورزشگاه نیامدند.

*آندرانیک تیموریان با وجود آنکه بازیکن اصلی استقلال در بازی روز گذشته بود و در تمرین صبح هم حضور داشت در نوبت عصر با لباس غیر ورزشی در محل بازی آبی پوشان حاضر شده و با اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان و مهدی مهدوی‌کیا خوش و بش کرد.

*مسئولان تیم ملی نوجوانان از این مسابقه فیلمبرداری می‌کنند تا با نقاط ضعف و قوت تیم خود آشنا شوند.

*مهدی مهدوی‌کیا به محض دیدن منصور پورحیدری به همراه علی دوستی و رحیم میرآخوری به سمت عضو هیأت مدیره استقلال رفت و با او خوش و بش کرد.

*مهدی کریمیان هافبک استقلال نیز قبل از شروع بازی با کادر فنی تیم ملی جوانان به خوش و بش پرداخت.

*در ترکیب تیم استقلال پژمان نوری و مهدی کریمیان به همراه علی رمضانی نفرات سرشناس به حساب می‌آیند و نوری وظیفه کاپیتانی آبی‌پوشان را بر عهده دارد.

*امید ابراهیمی بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی از امروز به تمرینات اختصاصی دور زمین می‌پردازد.

*داسیلوا دروازه‌بان برزیلی آبی‌پوشان نیز با گذشت 10 دقیقه از بازی به ورزشگاه آزادی آمد.

امیر قلعه‌نویی با تأخیر 15 دقیقه‌ای به ورزشگاه آزادی رسید. وی برای شرکت در همایشی به نفع کودکان غزه به یکی از سالن‌های شمال تهران رفته بود و به همین دلیل با تأخیر به ورزشگاه رسید.

سرمربی تیم استقلال به محض دیدن علی دوستی با وی، مهدوی‌کیا و رحیم میرآخوری صحبت کرده و از آنها به خاطر برگزاری این دیدار دوستانه تشکر کرد.

قرار بود بازی دو تیم با توپ‌های شرکت آل‌اشپورت برگزار شود اما کادر فنی تیم ملی جوانان درخواست کرد این بازی با توپ‌های نایک برگزار شود.

*با توجه به غیبت بازیکنان اصلی تیم استقلال، این تیم تنها روی نیمکت یک بازیکن ذخیره دارد و داسیلوا نیز در گوشه‌ای از زمین بازی را تماشا می‌‌کند.

*حدود 30 نفر از علاقمندان به فوتبال با حضور در زمین شماره 2 این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*دیدار تیم‌های استقلال و تیم ملی جوانان با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی‌پوشان در حال برگزاری است.

*یک گل تیم استقلال از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.


ویدیو : حاشیه دیدار استقلال و تیم ملی جوانان