حاتمی: مدیران استقلال امروز و فردا می کنند : در این برگه نوشتیم اگر به توافق ...


در این برگه نوشتیم اگر به توافق مالی نرسیم بازیكن آزاد می شوم اما 6 ماه است فتح اله زاده و امیری برای دادن این برگه به من امروز و فردا می كنند سایت گل: در این برگه نوشتیم اگر به توافق مالی نرسیم بازیكن آزاد می شوم اما 6 ماه است فتح اله زاده و امیری برای دادن این برگه به من امروز و فردا می كنند

 فرزاد حاتمی از جمله بازیكنان استقلال است كه در اردوی تیم ملی حضور دارد و خود را آماده بازی مقابل لبنان می كند. حاتمی درباره شرایط اردو می گوید:« شرایط خیلی خوب است. همدلی در تیم ملی وجود دارد و همه بازیكنان آماده اند. امیدوارم یك برد پر گل مقابل لبنان بدست بیاوریم تا بلیت جام جهانی برایمان رزرو شود. البته باید یك برد پرگل بدست بیاوریم تا با خیالی آسوده به مصاف كره جنوبی برویم. همه چیز برای صعود مستقیم دست خودمان است و امیدوارم ئكه بتوانیم در این دو بازی موفق باشیم و به جام جهانی برویم»

حاتمی درباره بازی نكردن می گوید:« كی روش به هر بازیكنی كه آماده باشد بازی می دهد . من هم سرباز تیم ملی ام، حتی اگر بازی نكنم. البته این را هم بگویم كه فوتبال قابل پیش بینی نیست و اگر بازی كنم و موقعیتی نصیبم شود سعی می كنم به لبنان گل بزنم»

ساعت بازی امروز استقلال , بازی استقلال و پرسپولیس امروز , بازی استقلال امروز

نه تنها فرزاد حاتمی، بلكه وضعیت خیلی از بازیكنان استقلال برای فصل بعد مشخص نیست. حاتمی دراین باره می گوید:« من یك سال دیگر با استقلال قرارداد دارم اما در مورد مسائل مالی باید توافق كنیم. در برگه قرارداد داخلی من این مساله را طی كرده ایم اما نمی دانم چرا مسئولان استقلال این برگه را به من نمی دهند. در این برگه نوشتیم اگر به توافق مالی نرسیم بازیكن آزاد می شوم اما 6 ماه است فتح اله زاده و امیری برای دادن این برگه به من امروز و فردا می كنند. حالا هم كه نه به ما زنگ می زنند و نه چیز دیگر. اصلا وضعیتمان را نمی دانیم.این حركت مسئولان استقلال خیلی ناپسند است. من 200 میلیون طلب دارم اما همین جا می گویم پول را ندهید اما برگه ام را بدهید. من طلب نمی خواهم، برگه قرارداد داخلی ام را می خواهم. می خواهم بدانم فصل بعد چكاره ام. »

حاتمی صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« متاسفانه مسئولان استقلال از اعتماد  برخی بازیكنان سوء استفاده می كنند. به من قول دادند كه برگه قرارداد داخلی را بدهند و من هم به خاطر قول آنها قراردادم را امضا كردم. الان هم ئمنتظرم این برگه را به من بدهند. متاسفانه من اعتماد كردم و گول اعتماد به مدیران استقلال را خوردم


ویدیو : حاتمی: مدیران استقلال امروز و فردا می کنند