جوان جنجالی تلگرام پای میز محاکمه می رود : کیفرخواست پرونده جوانی که انتشار ...



پسر جنجالی تلگرام , دانلود فیلم پسر برهنه 13 ساله ایرانی و جنجالی تلگرام , وحید پسر جنجالی تلگرام

کیفرخواست پرونده جوانی که انتشار تصاویرش با دختران مختلف در شبکه اجتماعی تلگرام جنجالی بزرگ به‌پا کرده بود، از سوی دادسرای جرایم رایانه‌ای صادر شد.

  با ارسال این پرونده به دادگاه شهید قدوسی، او به‌زودی به اتهام انتشار تصاویر خصوصی پای میز محاكمه خواهد رفت.

این پرونده جنجالی زمانی شكل گرفت كه 28عكس مختلف از این پسر 26ساله به همراه دخترانی كه حدودا 14نفر بودند در شبكه‌های اجتماعی و تلگرام پخش شد. تصاویر وی در گروه‌های مختلف تلگرامی می‌چرخید و این موضوع حسابی جنجالی و باعث شهرت پسرجوان شده بود تا جایی كه او ویدئویی از خودش منتشر و آن را پخش كرد.

او در فیلم مدعی شده بود كه همه دخترانی كه با آنها عكس انداخته اعضای خانواده وی هستند.

او همچنین گفته بود كه گوشی‌اش گم شده و فرد ناشناسی اقدام به انتشار عكس‌ها كرده و وی پرونده را از طریق پلیس پیگیری می‌كند و در پایان نیز جمله معروف«پلیس فتا پلیسی است كه حواسش به همه‌‌چیز هست»‌را به زبان آورده بود.

چند روز پس از جنجالی كه این پسر ظاهرا ثروتمند در شبكه‌های مجازی به راه انداخته بود با شكایت 2 دختر جوان كه عكس‌هایشان به همراه این فرد در سراسر ایران منتشر شده بود، پلیس فتا تهران وارد ماجرا شد و جوان جنجالی تلگرام دستگیر شد. با دستگیری وی بود كه معلوم شد او نه‌تنها پولدار نیست، بلكه كارگر یك بنگاه معاملات ملكی است و از آنجا كه پیش از آن سریدار ویلایی اعیانی بوده، به این ویلاها راه پیدا كرده و با دختران عكس سلفی گرفته بود تا وانمود كند پولدار است.

وی همچنین اعتراف كرد كه خودروهای گران‌قیمت و لوكسی كه عكس‌هایش در كنار آنها در فضای مجازی منتشر شده، متعلق به وی نبوده و او با انداختن عكس در كنار این خودروها و در خانه‌های لوكس و گران‌قیمتی كه متعلق به‌خودش نبود نقش ثروتمندان را بازی می‌كرد.

با دستگیری متهم، پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای و اینترنتی قرار گرفت. درحالی‌كه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت 2 دختر دیگر با مراجعه به دادسرا از جوان جنجالی به اتهام انتشار تصاویرشان شكایت كردند. با ثبت شكایت شاكیان و اعترافات متهم، سرانجام هفته گذشته كیفرخواست این پرونده صادر شد تا جوان جنجالی تلگرام به‌زودی پای میز محاكمه قرار بگیرد.

 اخبار  حوادث  -  همشهری آنلاین


ویدیو : جوان جنجالی تلگرام پای میز محاکمه می رود